Miłość to za mało

Co z tego, że ktoś będzie kochał zwierzęta, jeśli nie będzie miał żyłki biznesowej – mówi Marcin Stankowski, menedżer ds. marketingu Kakadu.
Kakadu znane jest na rynku od kilkunastu lat, a obecny kształt firma uzyskała w 2008 roku z połączenia kilku podmiotów działających w branży zoologicznej. Potem zdecydowaliście się rozwoju sieci sklepów?
Sam pomysł tworzenia sieci sklepów agencyjnych tak naprawdę wyszedł od naszych partnerów. Niezależni detaliści dostrzegli w naszej marce potencjał, co zaowocowało pytaniami o możliwość przystąpienia do Kakadu. Rozpoczęliśmy więc tworzenie placówek agencyjnych. Naszą ofertę zaczęliśmy promować we wrześniu tego roku, m.in. poprzez obecność na XI Targach Franczyzy.
Dotychczas sklepy Kakadu były otwierane w galeriach handlowych. Czy sklepy agencyjne również będą powstawać w takich lokalizacjach?
Chcemy wyjść z projektem poza galerie handlowe i otwierać sklepy również przy ruchliwych ulicach i na osiedlach mieszkaniowych. Zamierzamy otwierać sklepy w miastach liczących przynajmniej 50 tys. mieszkańców, ale nie wykluczamy wcale mniejszych miejscowości.
Kto może otworzyć sklep Kakadu?
Jeśli ktoś prowadzi już sklep zoologiczny, to bardzo chętnie przyjmiemy go w nasze szeregi, bo posiada już niezbędną wiedzę i doświadczenie. Nie zamykamy się jednak wyłącznie na osoby z branży. Zapraszamy do współpracy także ludzi przedsiębiorczych, którzy prowadzą już jakiś biznes, ale chcą zdywersyfikować zakres działania. Widzimy w naszych szeregach również właścicieli klinik weterynaryjnych, którzy chcą rozszerzyć swoją działalność.
Czy osoba niezwiązana z branżą poradzi sobie z prowadzeniem sklepu zoologicznego?
Myślę, że tak, jeśli jest przedsiębiorcza, bo wszystkiego można się nauczyć. Najważniejsze, żeby przyszły partner Kakadu miał chęć do nauki. Co z tego, że ktoś będzie kochał zwierzęta, jeśli nie będzie miał żyłki biznesowej.
(mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej