Array ( [article] => Array ( [pid] => 49465 [country] => pl [article_id] => 8115 [article_date] => 2013-11-13 [articletype_id] => 1 [article_title] => Biuro poza biurem [article_intro] => Franczyzobiorcy Ship Center zaoferują firmom obsługę kurierską, a także usługi biurowe. Jak przyjmie ich rynek? [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 12 [img_photo_description] => Usługa wirtualnego biura, czyli rejestracji firmy pod cudzym adresem, pozwala ograniczyć koszty prowadzenia działalności. W punktach Ship Center można ponadto korzystać z komputera, własnego biurka i drukarki. [secret] => scrtk6f9e6ec7122358884cf3bb72893e9c48 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => usługi dla biznesu [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => biuro-poza-biurem [article_title_striped] => Biuro poza biurem [dir] => article [article_text_photo] =>

Ship Center to nowa firma na rynku usług outsourcingowych. Partnerzy działający pod tym szyldem zapewnią swoim klientom usługi kurierskie i poligraficzne – pomogą wysłać i odebrać paczki, wyrobią pieczątki, a także wydrukują ulotki i inne materiały promocyjne oraz biurowe.

- Ship Center powinno stać się ikoną szybkich, profesjonalnych usług świadczonych za niewielką cenę – mówi Kamil Janowski, współwłaściciel firmy.

Plany ambitne, ale początek skromny. Na razie pod logo z owieczką działa jedna placówka własna i jedna franczyzowa. Rozpoczęcie sprzedaży licencji na biznes z tak skromną zaliczką na biznes to odważy krok. Ship Center nie narzeka jednak na brak zgłoszeń.
- Osoba która z nami współpracuje od 8 lat prowadziła podobny punkt w Warszawie. Dużą kampanię reklamową rozpoczęliśmy niedawno, a obecnie mamy 64 zainteresowane osoby z róznych miast. Około 10 z nich ma już lokal na biznes. Nie chcę zapeszać, ale myślę, że w ciągu dwóch najbliższych miesięcy zanotujemy wiele otwarć – zapowiada Kamil Janowski.

Jego zdaniem głównymi korzyściami wynikającymi z współpracy z Ship Center jest możliwość skorzystania z ofert 5 największych firm kurierskich, a także niskie koszty inwestycji. Do sieci można przystąpić otwierając punkt oferujący wyłącznie wysyłki kurierskie (pakiet Silver – inwestycja na poziomie 8 tys. zł netto) lub placówkę z pełnym zakresem usług (pakiet Gold – 18 tys. zł netto). Pierwszy format przeznaczony jest dla miast powyżej 30 tys. mieszkańców, drugi do większych, powyżej 70 tys.
- Koszt opłaty miesięcznej wynosi 4 proc. od obrotu netto danego punktu. Połowa tej kwoty jest przeznaczona na marketing sieci, druga trafia na utrzymanie sieci – dodaje Janowski.

(gum)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 181 [author_pid] => 1046 [author_name] => Grzegorz Morawski [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => gmorawski@franchising.pl [author_profile] =>

Grzegorz Morawski obserwuje i opisuje rynek pomysłów na biznes od 2009 roku. Jako dziennikarz portalu Franchising.pl i Własny Biznes Franchising opisuje tajniki współpracy we franczyzie, w każdym artykule starając się odpowiadać na nurtujące wszystkich przedsiębiorczych pytanie: jaki biznes się opłaca? Swoje zainteresowania rynkiem franczyzy rozwija w ramach studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej. Jest autorem publikacji naukowych z zarządzania systemami sieciowymi, a także współtwórcą Raportu o franczyzie PROFIT system. Jego felietony i komentarze można znaleźć również na jego profilu w serwisie Twitter oraz na portalu Natemat.pl.

[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/GregMoraw [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/grzegorz-morawski-phd-04a198a8/ [author_photo] => Array ( [pid] => 113313 [itemserver_id] => 37087 [img_width] => 225 [img_height] => 300 [path] => e10/d9c/grzegorz-morawski-dziennikarz-franchising.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => grzegorz-morawski ) ) [link] => /artykul/8115/biuro-poza-biurem/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 77173 [country_item] => pl [description] => Usługa wirtualnego biura, czyli rejestracji firmy pod cudzym adresem, pozwala ograniczyć koszty prowadzenia działalności. W punktach Ship Center można ponadto korzystać z komputera, własnego biurka i drukarki. [path] => 147/6f5/ship-center.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 262 [itemserver_id] => 26433 ) ) [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 77263 [country_item] => pl [description] => Usługa wirtualnego biura, czyli rejestracji firmy pod cudzym adresem, pozwala ograniczyć koszty prowadzenia działalności. W punktach Ship Center można ponadto korzystać z komputera, własnego biurka i drukarki. [path] => 4d1/6a7/ship.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 26517 ) ) ) [og_image] => 147/6f5/ship-center.jpg [article_date_formated] => 13.11.2013 [article_day] => Środa [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 77173 [country_item] => pl [description] => Usługa wirtualnego biura, czyli rejestracji firmy pod cudzym adresem, pozwala ograniczyć koszty prowadzenia działalności. W punktach Ship Center można ponadto korzystać z komputera, własnego biurka i drukarki. [path] => 147/6f5/ship-center.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 262 [itemserver_id] => 26433 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 77173 [country_item] => pl [description] => Usługa wirtualnego biura, czyli rejestracji firmy pod cudzym adresem, pozwala ograniczyć koszty prowadzenia działalności. W punktach Ship Center można ponadto korzystać z komputera, własnego biurka i drukarki. [path] => 147/6f5/ship-center.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 262 [itemserver_id] => 26433 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Ship Center [id] => 1388 [type] => 13 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => [company_log] => 1 [short_description] => [name_length] => 11 [link] => /franczyza/1388/ship-center/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 206548 [country_item] => pl [description] => [path] => 67b/a85/shipcenter_logo_rgb_1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 102 [itemserver_id] => 51226 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 114306 [country_item] => pl [description] => [path] => dcd/2da/ship-center-punkt.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 900 [itemserver_id] => 37470 ) ) ) ) ) )

Biuro poza biurem

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Ship Center to nowa firma na rynku usług outsourcingowych. Partnerzy działający pod tym szyldem zapewnią swoim klientom usługi kurierskie i poligraficzne – pomogą wysłać i odebrać paczki, wyrobią pieczątki, a także wydrukują ulotki i inne materiały promocyjne oraz biurowe.

- Ship Center powinno stać się ikoną szybkich, profesjonalnych usług świadczonych za niewielką cenę – mówi Kamil Janowski, współwłaściciel firmy.

Plany ambitne, ale początek skromny. Na razie pod logo z owieczką działa jedna placówka własna i jedna franczyzowa. Rozpoczęcie sprzedaży licencji na biznes z tak skromną zaliczką na biznes to odważy krok. Ship Center nie narzeka jednak na brak zgłoszeń.
- Osoba która z nami współpracuje od 8 lat prowadziła podobny punkt w Warszawie. Dużą kampanię reklamową rozpoczęliśmy niedawno, a obecnie mamy 64 zainteresowane osoby z róznych miast. Około 10 z nich ma już lokal na biznes. Nie chcę zapeszać, ale myślę, że w ciągu dwóch najbliższych miesięcy zanotujemy wiele otwarć – zapowiada Kamil Janowski.

Jego zdaniem głównymi korzyściami wynikającymi z współpracy z Ship Center jest możliwość skorzystania z ofert 5 największych firm kurierskich, a także niskie koszty inwestycji. Do sieci można przystąpić otwierając punkt oferujący wyłącznie wysyłki kurierskie (pakiet Silver – inwestycja na poziomie 8 tys. zł netto) lub placówkę z pełnym zakresem usług (pakiet Gold – 18 tys. zł netto). Pierwszy format przeznaczony jest dla miast powyżej 30 tys. mieszkańców, drugi do większych, powyżej 70 tys.
- Koszt opłaty miesięcznej wynosi 4 proc. od obrotu netto danego punktu. Połowa tej kwoty jest przeznaczona na marketing sieci, druga trafia na utrzymanie sieci – dodaje Janowski.

(gum)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

ZOBACZ W KATALOGU

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €