Lojalność na Facebooku

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Prawie trzy na cztery pizze wychodzące z pieców Da Grasso realizowane są z dostawą na wynos. Właściciel marki, która nie tak dawno temu przeszła rebranding, chce jeszcze bardziej wzmocnić ten kanał sprzedaży. Ma w tym pomóc wdrożenie systemu zamówień online, który swoim działaniem obejmie wkrótce wszystkie pizzerie Da Grasso. O "internetowej" popularności pochodzącej z Łodzi sieci świadczy liczba 100 tys. fanów facebookowego profilu firmy.

- Da Grasso stawia na prowadzenie działań w mediach społecznościowych. Teraz chcemy, aby przełożyły się one na wzrost zainteresowania zamówieniami za pośrednictwem internetu i przy użyciu urządzeń mobilnych – zapowiada Magdalena Piróg, wiceprezes sieci pizzerii.

Liczba 100 tys. fanów brzmi imponująca, ale Da Grasso daleko do liderów. McDonald's Polska polubiło na Facebooku ponad milion osób (na całym świecie kilkadziesiąt milionów), zaś Pizzę Hut 195 tys. Telepizza i Pizza Dominium posiadają około 60 tys. fanów, zaś Subway 46 tys. fanów.

Fanpage to dla sieci gastronomicznej prawie darmowa forma promocja. Płacić trzeba tylko osobie publikującej posty. Sieci gastronomiczne informują o zbliżających się promocjach, organizują konkursy oraz zapraszają do nowo otwartych restauracji.

(dw)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €