Zmiany przynoszą efekty

Top Secret otwiera kolejne sklepy franczyzowe, a zarząd deklaruje, że ten rok zakończy w końcu zyskiem.
Od początku tego roku właściciel Top Secret likwiduje nierentowne placówki, pozostałe placówki własne przekazuje franczyzobiorcom. W trzecim kwartale tego roku sieć powiększyła się o 7 nowych sklepów franczyzowych i 9 partnerskich kornerów, Kornery pozwalają na sprzedaż produktów z portfolio marek Grupy Kapitałowej Redan w sklepach multibrandowych. Zmiany w strukturze sieci sklepów odzieżowych rozwijanych przez Redan zaczynają w końcu przynosić efekty. Od lipca do września 2013 roku Grupa wypracowała 2,9 mln zł zysku na sprzedaży. To najlepsze wyniki w porównaniu do analogicznych okresów kilku poprzednich lat. Narastająco przez 9 miesięcy br. obroty Grupy wzrosły r./r. o 8,2 proc. do 330,1 mln zł. Poprawę uzyskano zarówno w sieci dyskontowej Textil Market, jak i w części modowej, gdzie Redan sprzedaje odzież pod markami Top Secret, Troll, Drywash i Happy Kids. Zarząd zapowiada, że cały rok może zamknąć na plusie.
- Pozytywne efekty przynosi zmiana struktury sprzedaży w kierunku rozwoju rentownych kanałów dystrybucji, a minimalizowaniu pozostałych. Finalizujemy plan zamknięcia nierentownych placówek, tak aby w przyszłym roku ten kanał nie przynosił już strat – mówi Bogusz Kruszyński, wiceprezes Zarządu Redan. – Jednocześnie pracujemy intensywnie nad poprawą oferty dla klientów, co będzie źródłem wzrostów sprzedaż, a tym samym wyników, w kolejnych sezonach.
Grupa Kapitałowa Redan kontynuuje swoją wschodnią ofensywę otwierając w Rosji i na Ukrainie kolejne sklepy franczyzowe. W trzecim kwartale na mapie pojawiło się 8 nowych sklepów franczyzowych, które miały łącznie prawie 1,2 tys. m2 powierzchni. W październiku wystartowała również nowa platforma internetowa Top Secret na Ukrainie. E-commerce to obecnie najszybciej rozwijający się kanał dystrybucji produktów GK Redan.
- Sprzedaż internetowa jest jednym z najbardziej perspektywicznych kanałów sprzedaży, który ma dla nas kluczowe znaczenie. Rozwój tego kanału jest znacznie szybszy, niż sklepów tradycyjnych w Polsce. Dlatego postanowiliśmy wprowadzić nowoczesny system i rozwiązania na naszej stronie www, które odpowiadają rosnącym wymaganiom klientów, znacznie większym potrzebom sprzedażowym i wyzwaniom technologicznym – powiedział Grzegorz Lipnicki, wiceprezes zarządu Top Secret.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej