Bułka z wędliną nie wystarczy

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Kanapka z serem, twarogiem, pasztetem, szynką, na ciepło i na zimno. Pozycji w menu barów Canappka nie brakuje, mimo to menu zostało poszerzone. Co miesiąc część dań będzie rotowała. W listopadzie sezonowym daniem jest krem z dyni. - Nic nie rozgrzewa lepiej niż gorąca zupa. Od kilku lat widzimy duży wzrost sprzedaży tych posiłków w okresie jesiennym i dlatego właśnie przygotowaliśmy dodatkową pozycję w naszym menu – tłumaczy Katarzyna Adamczyk z sieci Canappka. - Ponadto przygotowaliśmy jeszcze większe zniżki dla posiadaczy kart lojalnościowych. Właściciele magnetycznych Kart Sytego Klienta mają prawo do zakupu dyniowego kremu już w cenie 1 zł, zamiast 3 zł. W ten sposób chcemy nagradzać osoby, które regularnie odwiedzają nasze lokale w Poznaniu i Wrocławiu.

Tymczasem Subway, międzynarodowy specjalista od kanapek, otworzył swoją pierwszą restaurację w centrum handlowym należącym do supermarketu. Lokal o powierzchni 70 m2 powstał w Auchan w Łomiankach. - Centra handlowe typu Auchan czy Tesco gwarantują nam duży przepływ klientów przy jednoczesnej widoczności marki, niezakłóconej obecnością dużej liczby innych najemców. Jedną z przesłanek do otwarcia restauracji Subway w Łomiankach była ich faktyczna przynależność do aglomeracji warszawskiej - mówi Michał Dorszewski, menedżer odpowiedzialny za rozwój marki.

(dw)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €