Poczta w kiosku

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

InPost – największy prywatny operator pocztowy w Polsce, nie zwalnia tempa. Po batalii sądowej z Pocztą Polską, wprowadzeniu paczkomatów i intensywnym rozwoju zagranicznym przyszedł czas na kolejny biznesowy pomysł. Tym razem spółka Rafała Brzoski dogadała się z jednym z największym dystrybutorów prasy – Ruchem. Dzięki podpisanej umowie w kioskach będzie można skorzystać z usług pocztowych, m.in. odebrać awizowaną przesyłkę.

- Współpraca z InPost to następny krok w kierunku rozszerzania portfolio naszych placówek o nowe usługi. Jest to odpowiedź na stale rosnące potrzeby klientów, którzy coraz częściej poszukują rozwiązań umożliwiających im załatwienie kilku spraw w jednym miejscu – mówi Dariusz Stolarczyk, członek zarządu spółki Ruch.

Usługi dostępne będą w 2 tys. własnych placówek Ruchu oraz około 3 tys. punktach partnerskich na terenie całego kraju. Punkty te zostaną oznaczone logotypami InPost. Tym samym z usług InPostu będzie można skorzystać w 6,7 tys. placówek.

- Współpraca z Ruchem to już drugie w tym roku znaczące partnerstwo InPost w kontekście rozbudowywania sieci punktów obsługi klienta w Polsce. W ostatnim czasie uruchomiliśmy pierwsze punkty w oddziałach Stefczyk Finanse, w których docelowo znajdzie się 400 punktów obsługi klienta. Dotychczasowy stopień ekspansji przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania – jeszcze we wrześniu zakładaliśmy, że do końca 2013 roku uruchomionych zostanie ok. 2 tys. punktów – mówi Rafał Brzoska, prezes Integer.pl.

(gum)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €