Niestraszna im konkurencja

Właściciel franczyzowej szkoły Lingua Nova w Kaliszu konkuruje z ponad 25 szkołami językowymi. Robi to skutecznie.
Justyna Zielnik już od sześciu lat współpracuje na zasadach franczyzy z Lingua Nova. Aby rozpocząć działalność z firmą trzeba być przygotowanym na inwestycję w wysokości 50 tys. zł. Franczyzodawca organizuje szkolenia dla właściciela szkoły oraz zatrudnionych przez niego lektorów. Zapewnia również broszur i ulotek promujących placówkę oraz namiary na dostawców, m.in. materiałów dydaktycznych.
- Moja szkoła znajduje się w tzw. sypialni miasta, w bezpośrednim sąsiedztwie największych osiedli w Kaliszu. W moim przypadku najlepiej sprawdza się reklama w przestrzeni miejskiej - billboardy i plakaty, jak również marketing szeptany- mówi Justyna Zielnik, franczyzobiorczyni kaliskiej Szkoły Języków Obcych i Agencji Tłumaczeń.
Właścicielka szkoły nie miała przed jej otwarciem doświadczenia w działalności edukacyjnej. Sama na co dzień nie prowadzi zajęć, ale zarządza swoim personelem. Lektorzy uczą głównie pracowników innych firm, bowiem klientów korporacyjnych jest więcej niż indywidualnych.
- Na kaliskim rynku istnieje zarejestrowanych ok. 25 szkół językowych. Biorąc pod uwagę fakt, iż szkoły językowe nie są jedynymi placówkami świadczącymi naukę języka obcego - prywatne korepetycje, nauka języka w szkołach i na uczelniach publicznych - muszę na bieżąco podejmować działania pozwalające mi prowadzić konkurencyjną firmę na rynku - dodaje Justyna Zielnik.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej