Make-up na zakupach

W niespełna rok Drogerie Natura przyciągnęły 15 partnerów. Oprócz zakupów, klienci mogą także skorzystać w sklepach z porad fachowców.
Pod logo Drogerii Natura w Lublinie rozpoczął dziś działalność kolejny sklep z kosmetykami. W nowym punkcie sprzedaży liczącym ponad 120 m2 klienci zrobią nie tylko zakupy. Personel drogerii służy także radami dla kupujących. W dniu otwarcia na wszystkich odwiedzających sklep czekać będą makijażystki oraz promocje cenowe.
W sklepach Natury znajdują się również dostępne wyłącznie tam marki własne, takie jak My Secret, Seyo, Kobo Professional i Sensique. - Nowa Drogeria Natura w Lublinie jest naszym dziewiątym sklepem w tym mieście i jednocześnie piętnastym otwieranym na zasadach agencji. Przyjęta przez nas strategia rozwoju sieci zmierza w dobrym kierunku – mówi Beata Szczytowska, prezes zarządu Polbita, właściciela marki.
Agent, który zdecyduje się na współpracę, nie ponosi żadnych opłat. Centrala wspiera partnera w zatowarowaniu sklepu kosmetycznego, zapewnia mu sprzęt i oprogramowanie IT, prowadzi w jego imieniu politykę cenową. Wynagrodzenie partnera uzależnione od zysków sklepu, którym zarządza.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej