Pod logo Amellie działają na już cztery mydlarnie w Krakowie. Dwie z nich dołączyły do sieci 1 grudnia. Na początku tego miesiąca wystartuje także pierwszy sklep franczyzowy, który będzie działał w Warszawie. Kolejne otwarcia planowane w przyszłym roku.
Żeby zwiększyć zainteresowanie potencjalnych franczyzobiorców, właściciele zmniejszyli opłatę za przystąpienie do sieci do symbolicznej złotówki. Nowi franczyzobiorcy, którzy rozpoczną w pierwszym półroczu 2014 będą także zwolnieni z opłaty bieżącej.
- W sklepach Amellie znajdziemy kosmetyki naturalne, ręcznie robione mydła, kule do kąpieli, olejki i balsamy z różnych zakątków świata. W Polsce sklepy takie jak nasz zwykło się określać mianem mydlarni, jednak produkty mydlarskie to tylko niewielka część naszego asortymentu – wyjaśnia Mariusz Liszka, dyrektor zarządzający Amellie.
Na uruchomienie własnego sklepu Amellie przyszły franczyzobiorca powinien przeznaczyć od 30 do 50 tys. zł. Musi również znaleźć lokal o powierzchni 20-25 m2, który zostanie zaakceptowany przez franczyzodawcę.
- Doradzamy franczyzobiorcy w zakresie wyboru lokalizacji, przygotowujemy aranżację wnętrza, szkolimy personel z zakresu produktów oraz sprzedaży. Franczyzobiorca otrzymuje od nas system zarządzania sklepem sprawujemy także bieżący nadzór nad funkcjonowaniem sklepu – wymienia elementy pakietu franczyzowego Mariusz Liszka.
(mak)
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 182 [author_pid] => 968 [author_name] => Magdalena Krocz [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => [author_email] => [author_profile] =>Magdalena Krocz pracuje w redakcji miesięcznika Własny Biznes Franchising i portalu Franchising.pl od 2009 roku. Specjalizuje się w tematach związanych z prowadzeniem e-biznesu i lokalizacjami.
Ukończyła zarządzanie i marketing na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej oraz filozofię teoretyczną na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim.
[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( [pid] => 79997 [itemserver_id] => 29370 [img_width] => 100 [img_height] => 133 [path] => 48c/baf/magdalena_krocz2.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => Magdalena Krocz ) [author_name_url] => magdalena-krocz ) ) [link] => /artykul/8146/amellie-1-zl/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 77359 [country_item] => pl [description] => Na uruchomienie własnego sklepu Amellie przyszły franczyzobiorca powinien przeznaczyć od 30 do 50 tys. zł. [path] => 62a/a6f/amellie_26.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 300 [img_height] => 398 [itemserver_id] => 26607 ) ) [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 77360 [country_item] => pl [description] => Na uruchomienie własnego sklepu Amellie przyszły franczyzobiorca powinien przeznaczyć od 30 do 50 tys. zł. [path] => 098/3d0/amellie_czii_09.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 26608 ) ) ) [og_image] => 62a/a6f/amellie_26.jpg [article_date_formated] => 02.12.2013 [article_day] => Poniedziałek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 77359 [country_item] => pl [description] => Na uruchomienie własnego sklepu Amellie przyszły franczyzobiorca powinien przeznaczyć od 30 do 50 tys. zł. [path] => 62a/a6f/amellie_26.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 300 [img_height] => 398 [itemserver_id] => 26607 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 77359 [country_item] => pl [description] => Na uruchomienie własnego sklepu Amellie przyszły franczyzobiorca powinien przeznaczyć od 30 do 50 tys. zł. [path] => 62a/a6f/amellie_26.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 300 [img_height] => 398 [itemserver_id] => 26607 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Adopt Parfums [id] => 2305 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 13 [link] => /franczyza/2305/adopt-parfums/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209443 [country_item] => pl [description] => [path] => d97/4db/adopt-new-logo-quadri_1_.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 206 [itemserver_id] => 51821 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209444 [country_item] => pl [description] => [path] => d43/6aa/43.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51822 ) [1] => Array ( [pid] => 209445 [country_item] => pl [description] => [path] => d58/07c/44.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51823 ) [2] => Array ( [pid] => 209446 [country_item] => pl [description] => [path] => 30e/6a5/30.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51824 ) ) ) ) [1] => Array ( [name] => Aromas Artesanales [id] => 2315 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 18 [link] => /franczyza/2315/aromas-artesanales/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 211126 [country_item] => pl [description] => [path] => d25/2ad/projekt_bez_nazwy.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 317 [img_height] => 107 [itemserver_id] => 52221 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 211111 [country_item] => pl [description] => [path] => 89b/60b/1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52216 ) [1] => Array ( [pid] => 211109 [country_item] => pl [description] => [path] => b81/e9e/4.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52214 ) [2] => Array ( [pid] => 211110 [country_item] => pl [description] => [path] => 410/698/5.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52215 ) [3] => Array ( [pid] => 211108 [country_item] => pl [description] => [path] => 79e/034/3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52213 ) [4] => Array ( [pid] => 211107 [country_item] => pl [description] => [path] => 3c5/9b6/2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52212 ) ) ) ) [2] => Array ( [name] => Folkstar [id] => 2197 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 8 [link] => /franczyza/2197/folkstar/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 186671 [country_item] => pl [description] => [path] => 511/e89/logo_skr_t.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 386 [itemserver_id] => 46603 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 186637 [country_item] => pl [description] => [path] => 28a/a81/dsc_8638.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 46595 ) [1] => Array ( [pid] => 186639 [country_item] => pl [description] => [path] => c04/5e0/297a5780.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 46597 ) [2] => Array ( [pid] => 186638 [country_item] => pl [description] => [path] => 5da/815/_od_sklep1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 795 [img_height] => 795 [itemserver_id] => 46596 ) [3] => Array ( [pid] => 186635 [country_item] => pl [description] => [path] => e5d/b20/297a6392.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1280 [itemserver_id] => 46593 ) [4] => Array ( [pid] => 186636 [country_item] => pl [description] => [path] => b96/5a1/dsc_8572.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 46594 ) ) ) ) [3] => Array ( [name] => Yves Rocher [id] => 66 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 11 [link] => /franczyza/66/yves-rocher/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214721 [country_item] => cz [description] => [path] => 6fd/2c1/yvesrocher_lg_corpo_2020_hposi_yr_bt_fr.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 139 [itemserver_id] => 16438 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214717 [country_item] => cz [description] => [path] => 7d1/6b6/2.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 967 [img_height] => 598 [itemserver_id] => 16434 ) [1] => Array ( [pid] => 214716 [country_item] => cz [description] => [path] => 33f/6ea/1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 880 [img_height] => 532 [itemserver_id] => 16433 ) [2] => Array ( [pid] => 214720 [country_item] => cz [description] => [path] => 897/162/p3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 585 [img_height] => 375 [itemserver_id] => 16437 ) [3] => Array ( [pid] => 214881 [country_item] => cz [description] => [path] => 91a/1ea/yr2407_iw_75_discount_1038x1038.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1038 [img_height] => 1038 [itemserver_id] => 16446 ) ) ) ) ) )Amellie za 1 zł

Właściciel licencji na sklep z kosmetykami i ręcznie robionym mydłem wprowadza promocję dla partnerów.
Pod logo Amellie działają na już cztery mydlarnie w Krakowie. Dwie z nich dołączyły do sieci 1 grudnia. Na początku tego miesiąca wystartuje także pierwszy sklep franczyzowy, który będzie działał w Warszawie. Kolejne otwarcia planowane w przyszłym roku.
Żeby zwiększyć zainteresowanie potencjalnych franczyzobiorców, właściciele zmniejszyli opłatę za przystąpienie do sieci do symbolicznej złotówki. Nowi franczyzobiorcy, którzy rozpoczną w pierwszym półroczu 2014 będą także zwolnieni z opłaty bieżącej.
- W sklepach Amellie znajdziemy kosmetyki naturalne, ręcznie robione mydła, kule do kąpieli, olejki i balsamy z różnych zakątków świata. W Polsce sklepy takie jak nasz zwykło się określać mianem mydlarni, jednak produkty mydlarskie to tylko niewielka część naszego asortymentu – wyjaśnia Mariusz Liszka, dyrektor zarządzający Amellie.
Na uruchomienie własnego sklepu Amellie przyszły franczyzobiorca powinien przeznaczyć od 30 do 50 tys. zł. Musi również znaleźć lokal o powierzchni 20-25 m2, który zostanie zaakceptowany przez franczyzodawcę.
- Doradzamy franczyzobiorcy w zakresie wyboru lokalizacji, przygotowujemy aranżację wnętrza, szkolimy personel z zakresu produktów oraz sprzedaży. Franczyzobiorca otrzymuje od nas system zarządzania sklepem sprawujemy także bieżący nadzór nad funkcjonowaniem sklepu – wymienia elementy pakietu franczyzowego Mariusz Liszka.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej