Galeria handlowa na diecie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pod logo firmy, zawierającej nazwisko znanego eksperta w dziedzinie odchudzania i odżywiania, działa siedem lokali franczyzowych. Kolejne otwarcia będą miały miejsce w Katowicach, Gliwicach i Białymstoku. Bary Dr Bardadyn Salad & Cocktail powstają głównie w centrach handlowych i biurowcach.
– Otrzymujemy wiele interesujących ofert lokalizacji ze strony galerii handlowych, świadomych zapotrzebowania w ich obiektach na dietetyczne jedzenie. Dlatego franczyzobiorcy mogą liczyć na to, że przedstawimy im propozycję lokalu w galerii, gdzie chcemy uruchomić bar – wyjaśnia Aleksandra Urbańska, menedżer ds. franczyzy.

Sieciowe bary powstają w miastach liczących powyżej 50 tys. mieszkańców. W przypadku lokalu w centrum handlowym w strefie food court minimalna powierzchnia wynosi 20 m2, lokalu w centrum handlowym z własnymi stolikami 40 m2, a dla wyspy sprzedażowej 12 m2 (3x4 m). Na w pełni wyposażoną wyspę trzeba wydać ok. 43 tys. zł. Inwestycja zwraca się po około pół roku prowadzenia biznesu. Centrala nie pobiera opłaty za przystąpienie do sieci, partner wpłaca natomiast co miesiąc na konto franczyzodawcy 5 proc. od obrotu netto.

- Dr Bardadyn przekazuje franczyzobiorcom receptury, których personel baru uczy się w trakcie szkolenia. Punkt partnerski promowany jest na stronie internetowej. Ważnym aspektem naszego biznesu jest fakt, że nie podlega on sezonowości. Po pierwsze to zasługa lokalizacji w centrach handlowych, po drugi zdrowy styl życia towarzyszy nam przecież przez cały rok – podsumowuje Aleksandra Urbańska.

(dw)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €