Windą do Krakowa
Mobilne reklamy zawitają na osiedla stolicy Małopolski jeszcze w grudniu.
- Umowa jest już podpisana. Krakowski franczyzobiorca rusza jeszcze w tym miesiącu – zapowiada Łukasz Zadęcki dyrektor projektu Reklamy w windach.
Grupa Mediowa Valere zdecydowała się podzielić swoją licencją na biznes dwa lata temu. Pierwsi zainteresowani sprzedażą mobilnej powierzchni reklamowej w windach pojawili się na Górnym Śląsku. Od tamtej pory sieć zdążyła powiększyć swój zasięg o takie miasta jak Łódź, Szczecin i Olsztyn. Łącznie firma ma już 20 franczyzobiorców. Kolejny dołączy do nich w Krakowie.
- Czas podsumowań tego roku i planowania otwarć w kolejnym dopiero przed nami. Obecnie koncentrujemy się na podpisywaniu umów ze spółdzielniami mieszkaniowymi – mówi Zadęcki.
Licencja na biznes w sieci Reklamy w windach kosztuje 9 tys. zł. Kwota pozwala na zakupi 100 tablic – powierzchni reklamowych, nad której zapełnieniem będzie pracował franczyzobiorca. Oprócz tego musi też przekazywać centrali miesięczną opłatę. Jest ona negocjowana indywidualnie, zwykle nie przekracza 1 tys. zł.
Każda tablica zawiera 50 modułów powierzchniowych. Sprzedaż jednego modułu oznacza dla partnera średni przychód 300 zł netto.
- Jest to wprawdzie stosunkowo tania forma promocji, jednak jej popularność wynika przede wszystkim z przewagami nad innymi nośnikami w podobnej cenie – tłumaczy Zadęcki. - Na przykład znaczna część rozdawanych na ulicach ulotek w ogóle nie zostaje przeczytana i ląduje od razu w koszu. Mieszkańcy bloków, w których pojawiają się nasze tablice, spędzają dzienne w windzie kilkadziesiąt sekund. To czas, kiedy bezpośrednio obcują z reklamą. Reklamodawcy mogą dotrzeć bezpośrednio do potencjalnych klientów.
(gum)
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


