Wielkopolska należy do Intermarché

Pod logo Intermarché działa już 200 sklepów. Jubileuszowy supermarket powstał blisko centrali Grupy Muszkieterów.
W tym roku Grupa Muszkieterów skupiła się na rozwoju sieci supermarketów spożywczych Intermarché i budowlanych Bricomarché we wschodniej części kraju. Spółka pracowała także nad umocnieniem pozycji na zachodzie i północy Polski. Nowo otwarty supermarket w podpoznańskim Luboniu to 19 sklep uruchomiony pod szyldem Intermarché w tym roku, a do końca roku zostanie otwarta jeszcze jedna placówka, tym razem będzie to Mrągowo. W przyszłym roku pod logo Intermarché ma ruszyć ok. 30 kolejnych sklepów.
– Po ponad 16 latach obecności na polskim rynku uruchamiamy kolejny supermarket naszej sieci. Rozwój sieci Intermarché w Polsce świadczy o ogromnym zaufaniu, jakim darzą nas klienci i partnerzy biznesowi. Cieszymy się, że otwierając kolejne placówki handlowe możemy tworzyć nowe miejsca pracy i rozwijać lokalny handel – mówi Krzysztof Waligórski, prezes sieci Intermarché w Polsce. - 200 sklepów to imponująca liczba, jednak nie zamierzamy spocząć na laurach. Cały czas poszukujemy możliwości dalszego rozwoju i już teraz planujemy uruchamianie kolejnych supermarketów Intermarché.
Jubileuszowy supermarket Intermarché został otwarty 5 grudnia. Sklep ma ponad 2,7 tys. m2 powierzchni i zatrudnia blisko 100 osób.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej