Delikatesy po dyplomie

O zajęciach w Akademii Przedsiębiorczości opowiada Przemysław Turski, dyrektor działu ekspansji Delikatesów Centrum.
Na czym polega Akademia Przedsiębiorczości Eurocash i do kogo jest adresowana?
Akademia Przedsiębiorczości to program, który gwarantuje zdobycie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w prowadzeniu własnego sklepu spożywczego jeszcze przed jego otwarciem. Dzięki niemu przyszły franczyzobiorca Delikatesów Centrum ma ułatwiony start do świata własnego biznesu i znacznie zwiększa swoją szansę na odniesienie sukcesu. Program został stworzony z myślą o energicznych i pełnych zapału osobach, które chcą budować swoją karierę, prowadząc własny biznes. Do udziału w szkoleniach odbywających się w ramach Akademii Przedsiębiorczości zapraszamy zarówno osoby, które posiadają doświadczenie w pracy w sklepie spożywczym, jak i osoby, z doświadczeniem w innych branżach, a także tych, którzy planują rozstać się z etatową pracą.
Dlaczego Eurocash stworzył Akademię Przedsiębiorczości?
Wspieranie przedsiębiorczości oraz inwestowanie w rodzinne biznesy Polaków jest elementem naszej strategii. Chcemy ułatwić start we własny biznes zarówno absolwentom studiów, jak i bardziej doświadczonym osobom. Z jednej strony dajemy absolwentom szansę na zostanie menedżerami pod okiem naszych ekspertów, z drugiej - osobom doświadczonym w biznesie umożliwiamy rozpoczęcie nowej drogi i proponujemy sprawdzoną koncepcję detaliczną. Dla dzisiejszego rynku pracy oraz często bardzo skuteczna droga własnej kariery.
W jakich szkoleniach biorą udział uczestnicy?
Długość programu jest uzależniona od doświadczenia zawodowego kursantów. Kompleksowy program dla osób nieposiadających doświadczenia w branży spożywczej trwa łącznie około 3 miesięcy. Przez pierwsze 7 tygodni przyszli franczyzobiorcy przyswajają wiedzę teoretyczną przekazywaną przez ekspertów z Eurocash Franczyza. Kolejne tygodnie upływają na sprawdzeniu w praktyce poznanej wcześniej teorii - kursanci obejmują stanowisko zastępcy kierownika w jednym ze sklepów w Polsce. W ten sposób poznają wszystkie zadania, jakie stoją przed menedżerem i franczyzobiorcą zarządzającym placówką. Dzięki temu przyszły właściciel sklepu jest przygotowany na realne wyzwania, jakie staną przed nim na co dzień. Po tym etapie przyszły właściciel sklepu, wyposażony w praktyczną wiedzę, jest gotowy do otwarcia własnego sklepu.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej