Sprawdzony partner

Właścicielem 150. placówki Meritum Banku został partner, który współpracował już z bankiem.
W pierwszych dniach grudnia w Warszawie ruszyła 150. placówka partnerska Meritum Banku. Uruchomił ją doświadczony przedsiębiorca, który od czerwca tego roku prowadzi już jedną placówkę tego banku, a od lat zajmuje się pośrednictwem finansowym. Meritum Bank jest pierwszym bankiem w Polsce, który zrezygnował z kosztownej budowy sieci własnych oddziałów i postawił na sieć partnerską, jako główny kanał dystrybucji. Swoich partnerów bank pozyskuje między innymi spośród pośredników finansowych, którzy oferują jego produkty. Do Meritum przystępują też właściciele małych sieci z tej branży oraz partnerzy banków.
- Jesteśmy jedną z nielicznych instytucji finansowych, które nie ograniczają swoich partnerów zakazem konkurencji, wierzymy bowiem, że jakość obroni się sama. Potwierdzają to kolejne firmy, z którymi nawiązujemy współpracę oraz nowi franczyzobiorcy - wyjaśnia Jacek Biskup, dyrektor Departamentu Zarządzania Siecią Partnerską Meritum Banku.
Meritum Bank stawia też na innowacyjne rozwiązania. Był jednym z pierwszych banków w Polsce, który wdrożył system rejestrujący liczbę wejść do placówki. Wcześniej niż większość konkurentów sięgnął także po rozwiązanie Digital Signage - formę komunikacji z klientami za pomocą sieci elektronicznych ekranów reklamowych. W listopadzie w centrali banku uruchomiona została placówka modelowa. Powstała po to, by potencjalny partner mógł w czasie pierwszego spotkania zobaczyć, jak będzie wyglądał jego własny bank. W placówce zostały wykorzystane wszystkie elementy, które znajdują się w każdym oddziale sieci franczyzowej.
Koszt uruchomienia placówki partnerskiej wynosi około 30 tys. zł plus opłata licencyjna. Ze statystyk banku wynika, że staje się ona rentowna zwykle po 12 miesiącach, choć wielu partnerom udaje się to osiągnąć wcześniej. Najlepsi partnerzy osiągają rentowność już po miesiącu prowadzenia działalności. Meritum Bank otwiera placówki partnerskie w miejscowościach powyżej 30 tys. mieszkańców - liczy zarówno na pojedyncze otwarcia, jak i partnerów sieciowych, którzy poprowadzą więcej niż jedną placówkę pod logo Meritum. Obecnie w sieci funkcjonuje 24 takich partnerów – łącznie zarządzają 68 placówkami. Rekordzista posiada ich 7.
(emka)
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej