Zbliża się data premiery

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W miniony weekend należąca do spółki Emperia sieć Stokrotka powiększyła się o cztery supermarkety. Trzy z nich otwarto w Lublinie, czwarty w miejscowości Kozubszczyzna - na obrzeżach Lublina. Sklepy zostały wykończone zgodnie z nowym projektem identyfikacji wizualnej. Przy planowaniu asortymentu szczególny nacisk położono na produkty świeże, co jest ostatnio popularnym trendem w supermarketach, chcących w ten sposób odróżnić się od dyskontów i konkurować z małymi sklepami spożywczymi.

Zarząd Emperii zapowiedział, że marka Stokrotka będzie dostępna w formie licencji na biznes. Na to jednak przyjdzie jeszcze trochę poczekać.
- Obecnie trwają prace przygotowawcze, których efektem końcowym będzie kompleksowe rozwiązanie dla franczyzobiorców. Prace projektowe planujemy zakończyć w pierwszym kwartale 2014 roku prezentując wówczas całość oferty potencjalnym partnerom. Naszym celem jest stworzenie formuły franczyzowej, w efekcie której partnerowi oraz jego klientom zaoferujemy nowoczesny spożywczy supermarket, doskonale wpisujący się w aktualne tendencje rynkowe - Krzysztof Książek, dyrektor ds. franczyzy sieci Stokrotka.

Sobotnie otwarcia wzmocniły pozycję Stokrotki w Lublinie, gdzie będzie operatorem łącznie 20 placówek detalicznych, a 48 w całym województwie lubelskim.

(gum)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €