Stara karta kredytowa, nowe logo

Montradę, firmę obsługującą karty kredytowe i debetowe, zastąpi w 2014 PaySquare. Zmiany nie dotkną partnerów.
To kolejna zmiana własnościowa dotycząca firmy Montrada. Na początku 2013 roku Montrada GmbH przejęła działającego na polskim rynku operatora terminali do kart płatniczych firmę Rea Card. Teraz firmę Montrada czeka kolejna fuzja, tym razem z holenderskim PaySquare BV. Od 1. stycznia przyszłego roku obie firmy będą działały pod logo PaySquare SE. Nazwa Montrada będzie znikać z rynku stopniowo.
Jak twierdzą przedstawiciele firmy Montrada, połączenie obu firm nie będzie wiązało się ze znaczącymi zmianami dla dotychczasowych partnerów firmy. Koszty rebrandingu punktów partnerskich i dostosowania ich do wymagań firmy poniesie Montrada.
- Jako jedna firma będziemy w stanie lepiej obsługiwać naszych klientów oraz szybciej i skuteczniej reagować na rozwój wydarzeń na rynku. Oczywiście priorytetowe będą dla nas nadal rzetelność i jakość. Klienci nie odczują zmian na początkowym etapie fuzji. Dla naszych polskich i niemieckich klientów oprócz nazwy firmy nic się nie zmieni. Z czasem uzyskają oni jednak o wiele więcej możliwości – mówi Harald Maurer, dyrektor firmy Montrada.
Dziś Montrada prowadzi w Polsce 11 punktów partnerskich oraz 1 własny. Ich pracownicy zajmują się pozyskiwaniem akceptantów, czyli punktów usługowo-handlowych korzystających z terminali płatniczych.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej