Galerie lubią margheritę

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jakie miał pan doświadczenie zawodowe przed otwarciem restauracji na licencji Biesiadowa?
Zanim otworzyłem swoją pierwszą pizzerię pod logo Biesiadowa nie miałem doświadczenia w gastronomii. Byłem trenerem biznesu oraz zarządzałem grupą sprzedawców.

Jakie wsparcie uzyskał pan od centrali sieci?
Dzięki współpracy z franczyzodawcą udało mi się wynająć lokal w galerii handlowej. Właściciele centrów handlowych dokładnie weryfikują swoich najemców. Mało prawdopodobne, aby pizzeria bez rozpoznawalnego logo mogłaby powstać w tego typu obiekcie.

Dosyć szybko stwierdził pan, że jedna pizzeria to za mało.
Kiedy okazało się, że ledwo wyrabiamy się z realizacją zamówień, zdecydowałem się pół roku po otwarciu pierwszego lokalu na uruchomienie kolejnego - również w centrum handlowym w Gorzowie Wielkopolskim. W każdej pizzerii zatrudniam siedem osób. Liczba personelu podyktowana jest faktem, że restauracje otwarte są w godzinach działania centrum handlowego. Dodatkowo dysponuję dwoma samochodami, które dostarczają pizzę z dostawą do klienta.

Co zmieniło się po otwarciu drugiej restauracji?
Prowadzenie dwóch lokali pozwoliło mi podzielić miasto na strefy obsługiwane przez każdą z pizzerii. Najwięcej zamówień pojawia się w weekendy.

rozmawiał (dw)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €