Razem możemy więcej
Franchising World
Dobra komunikacja jest podstawą dobrych relacji w biznesie franchisingowym.
Kiedy franchisobiorca zgłasza jakiś problem, franchisodawca powinien starać się to dostrzec, a możliwe rozwiązania przedyskutować z franchsobiorcą, tak aby czuł, że ma wpływ na powstawanie decyzji.
Rozwiązaniem problemu komunikowania mają być Franchisingowe Komisje Doradcze. Składają się one z wybranych franchisobiorców pracujących jako doradcy obu stron. Zdaniem doradców z Komisji franchisodawcy i franchisobiorcy powinni kierować się zasadą T.E.A.M. - Together Everyone Accomplishes More (Razem Możemy Osiągnąć Więcej).
info: Franchising World, styczeń 2001
Opracowanie: Katarzyna Krawczyk, Arkadiusz Słodkowski
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


