W galerii i przy autostradzie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pierwszy bar szybkiej obsługi Mr Hamburger powstał 1990 roku, czyli jeszcze zanim zagraniczne koncerny weszły na polski rynek. Sieć przez kolejne lata urosła na Śląsku do kilkunastu lokali. We wrześniu 2013 roku ruszył 17. bar i jednocześnie pierwszy poza województwem śląskim. Znajduje się on w Kędzierzynie-Koźlu. Na początku tego roku ruszy z kolei placówka w Trójmieście. Klienci Mr Hamburgera mogą zamówić dania typu fast food, takie jak kebab, hot dog, tortilla, kawałki chrupiącego kurczaka w panierce oraz kilka rodzajów hamburgerów. Właściciel marki Mr Hamburger od niedawna zajmuje się także rozwojem sieci Leśne Runo, serwującej tradycyjne dania polskiej kuchni.

- Najlepsze pod bar Mr Hamburger są lokale znajdujące się centrach handlowych oraz przy głównych ulicach handlowych i deptakach charakteryzujących się dużym ruchem pieszym. Atrakcyjne są także lokale przydrożne przy MOPach autostradowych i głównych drogach krajowych. Szukamy franczyzobiorców w miastach powyżej 25 tys. mieszkańców. Optymalna powierzchnia restauracji w galerii handlowej wynosi mniej, więcej 45 m2, zaś lokalu przy ulicy z salą jadalną 80-120 m2. Inwestycja w biznes wynosi wtedy odpowiednio ok. 90 tys. zł lub 115 tys. zł (podane kwoty nie uwzględniają kosztów adaptacji budowlanej) – mówi Dariusz Kozorowski, menedżer ds. rozwoju.

Franczyzodawca wymaga osobistego zaangażowania w prowadzenie restauracji. Jednocześnie pomaga partnerowi w znalezieniu najlepszego lokalu i wynegocjowaniu korzystnych warunków najmu. Mr Hamburger oferuje także kompleksowe wykonanie projektu budowlanego i wizualizacji a także udziela wsparcia przy pozyskiwaniu niezbędnych pozwoleń. Zakup mebli i wyposażenia odbywa się na preferencyjnych warunkach u sprawdzonych przez centralę dostawców. Szkolenia wstępne trwają 10 dni i odbywają się w restauracjach własnych Mr Hamburger pod nadzorem wykwalifikowanej kadry kierowniczej. Po uruchomieniu nowego baru franczyzobiorcą opiekuje się specjalnie oddelegowany kierownik baru własnego.

(dw)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €