Buty na zamówienie

W Polsce powstanie tylko 5 sklepów Fun in Design. Cztery z nich poprowadzą franczyzobiorcy.
Firma Fun in Design zaczynała trzy lata temu, jako internetowa platforma, gdzie każdy mógł samodzielnie zaprojektować buty. We wrześniu ubiegłego roku w Warszawie Fun in Design otworzył swój pierwszy sklep stacjonarny, ale to dopiero początek rozwoju, bo właściciele myślą o kolejnych otwarciach w Polsce i zagranicznym debiucie. Kolejne sklepy Fun in Design będą już powstawać we franczyzie.
- Jednym z powodów, dla których zdecydowaliśmy się uruchomić sklep stacjonarny, była chęć weryfikacji i optymalizacji naszego modelu działania. W ten sposób wypracowaliśmy standardy obsługi klienta oraz wystroju lokalu i prezentacji produktów. To pozwoliło nam również zbudować model finansowy dostosowany do naszego produktu, który jest wykonywany na indywidualne zamówienie każdego klienta – mówi Paweł Kocon, współzałożyciel Fun in Design. - W Polsce chcemy otworzyć sklepy franczyzowe w czterech największych miastach. Chcielibyśmy też pozyskać partnerów franczyzowych za granicą: w Niemczech, Francji i krajach skandynawskich, bo ich mieszkańcy mają dużo większy potencjał zakupowy.
Właściciele Fun in Design chcieliby, żeby kolejne sklepy w Polsce zostały otwarte jeszcze wiosną tego roku. Najpóźniej franczyzowych placówek Fun in Design możemy spodziewać się jesienią.
(mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej