Nowe praktyki Grupy Redan

Top Secret w rękach franczyzobiorców, a TextilMarket rozwijany przez ajentów – takie formy współpracy oferuje odzieżowa spółka.
Top Secret, pod względem liczby otwarć, może zaliczyć ubiegły rok do stosunkowo udanych. W ciągu ostatnich 12 miesięcy sieć sklepów, w których można kupić produkty takich marek jak Top Secret, Troll i Drywash powiększyła się o 30 nowych sklepów franczyzowych oraz 46 kornerów. Nie obyło się też bez zamknięć. W ramach restrukturyzacji z sieci zniknęło 55 punktów (18 sklepów własnych, 11 punktów franczyzowych, 26 kornerów). Top Secret dobrze radził sobie również za granicą, gdzie przybyło 26 placówek, które powstały w Rosji (21 sklepów) i na Ukrainie (5).
- W ubiegłym roku koncentrowaliśmy się na optymalizacji naszej sieci. W segmencie modowym wiązało się to przede wszystkim z zamknięciem nierentownych sklepów własnych – wyjaśnia Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan. - Naszym celem na 2014 rok jest istotna poprawa wyników. Zamierzamy to osiągnąć poprzez utrzymanie pozytywnych tendencji rozwojowych w sieci dyskontowej TextilMarket i zwiększenie rentowności w części modowej. Rozwój sieci oparty będzie o sklepy franczyzowe - zarówno w Polsce, jak i za granicą. Dynamika tempa przyrostu sieci modowej zależy oczywiście od franczyzobiorców, jednak zakładamy, że będzie zbliżona do poziomu z 2013 roku.
Oprócz rozwoju sieci franczyzowej w części modowej Redan zdecydował się również na zmianę strategi rozwoju sieci dyskontów odzieżowych TextilMarket. W sieci pojawiły się pierwsze placówki ajencyjne, których działa już 40, a w tym roku przybędą kolejne. Zarząd Redanu deklaruje bowiem, że zamierza rozwijać TextilMarket otwierając zarówno placówki własne, jak i oddając sklepy w ręce ajentów.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej