Rozmiar ma znaczenie
Dystrybutor suplementów diety, G-Supplements Poland, otworzył sklep na większej niż do tej pory powierzchni sprzedaży.
Do tej pory franczyzobiorcy G-Supplements Poland prowadzili sprzedaż odżywek wyłącznie na wyspach i stoiskach o powierzchni od 20 do 40 m2. Pod koniec 2013 roku w Częstochowie ruszył pierwszy salon G-Supplements, którego metraż liczy 80 m2.
- Wspólnie z franczyzobiorcą wchodzimy w nowy format. Niewykluczone, że wkrótce pojawią się kolejne sklepy o powierzchni większej, niż 40 m2 – mówi Jarosław Wolski, członek zarządu firmy G-Supplements Poland. - Jednak na pierwszy kwartał 2014 roku planujemy otwarcia małych punktów i wysp.
W 2013 roku firma uruchomiła 20 placówek franczyzowych. To najlepszy dowód na to, że najlepiej na rynku poradzą sobie ci, których działalność wpisuje się w zapotrzebowanie klientów. Z roku na rok zwiększa się świadomość polskiego społeczeństwa dotycząca potrzeby ćwiczeń. Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że sport to zdrowie. Powstają nowe siłownie, baseny, kompleksy sportowe. Taka tendencja wzrostowa sprzyja sprzedaży suplementów diety.
– Osoby ćwiczące mają różne cele: chcą zwiększyć szybkość, wydolność, zredukować poziom tkanki tłuszczowej albo zbudować masę mięśniową. Naszym zadaniem jest dobrać produkt do potrzeb danej osoby – tłumaczy Jarosław Wolski.
Franczyzobiorca sieci otrzymuje z centrali stoisko sprzedażowe. Firma nie pobiera wstępnej opłaty franczyzowej.
(awh)
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


