Więcej usług, wyższe zyski

NordGlass, serwis wymiany szyb, znalazł sposób na pozyskanie nowych klientów.
- Funkcjonowanie firmy w obecnej rzeczywistości rynkowej wymaga niezwykłej elastyczności, umiejętności dopasowania się do wymagań otoczenia, a nierzadko również podejmowania szybkich i zdecydowanych decyzji - mówi Marek Grabowski, dyrektor handlowy i członek zarządu sieci serwisów szyb samochodowych NordGlass.
Producent i dystrybutor szyb samochodowych oferuje swoim partnerom możliwość łączenia usług, na przykład wulkanizacji z wymianą szyb. Potrzebne jest tylko miejsce w działającym już warsztacie lub jego rozbudowa.
- W centrum naszego zainteresowania są zatem przedsiębiorcy prowadzący lokalne warsztaty samochodowe, lakiernie, blacharnie, myjnie, jak również dealerzy samochodowi, prywatni właściciele punktów autonaprawy, wulkanizacji i serwisów klimatyzacji – wylicza Marek Grabowski. - Nasza oferta jest doskonałą propozycją na dywersyfikację, a przy tym też rozwój dla przedsiębiorców prowadzących biznes w branży motoryzacyjnej.
Strategia NordGlass przynosi już zamierzone efekty. W 2013 roku firma uruchomiła ponad 20 punktów, zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Tym samym pod logo NordGlass działa obecnie 71 serwisów prowadzonych przez franczyzobiorców.
(awh)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej