Poprawki nie tylko krawieckie

Piotr Zielaskiewicz, dyrektor handlowy Funk’n’Soul, opowiada o rebrandingu, prowizjach dla franczyzobiorców oraz letnich sklepach sezonowych.
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
W ubiegłym roku otworzyliście pierwszy sklep Funk'n'Soul w nowej wizualizacji. Czy w tym roku proces rebrandingu obejmie kolejne sklepy?
Odświeżenie wizerunku to naturalny element cyklu życia każdej marki. Nowe oblicze Funk'n'Soul pokazaliśmy szerokiej publiczności na przykładzie sklepu w Gliwicach. W tym roku chcemy kontynuować ten proces. Chcemy aby każdy z salonów przeszedł lifting, który pozwoli na ładniejszą i skuteczniejszą ekspozycję naszych ubrań. Zmiany mają na celu zwiększenie atrakcyjności oferty Funk'n'Soul, co pozwoli agentom podnieść obroty i generować wyższe zyski. Koszty zmian będą pośrednio obciążały również agenta.
Co jeszcze, oprócz rebrandingu, Funk'n'Soul planuje w tym roku?
Jednym z głównych założeń na rok 2014 jest obniżenie ceny detalicznej przy zachowaniu wysokich prowizji dla naszych agentów i obniżenie kosztów produkcji. Pozwoli nam to na zwiększenie rentowności i szersze możliwości inwestycyjne. Będziemy też systematycznie rozwijać sieć sprzedaży. Pragniemy otwierać salony zarówno w dużych, jak i w mniejszych miastach dbając o zrównoważony rozwój. Część inwestycji zaplanowanych na rok 2013 zostało przeniesionych na rok 2014. Jedną z takich inwestycji jest otwarcie salonu Funk'n'Soul w Katowicach. Rozpoczęliśmy też poszukiwania potencjalnych franczyzobiorców zainteresowanych prowadzeniem letnich stoisk w najpopularniejszych wakacyjnych kurortach.
Rozmawiała (mak)
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...