Poprawki nie tylko krawieckie

Piotr Zielaskiewicz, dyrektor handlowy Funk’n’Soul, opowiada o rebrandingu, prowizjach dla franczyzobiorców oraz letnich sklepach sezonowych.
W ubiegłym roku otworzyliście pierwszy sklep Funk'n'Soul w nowej wizualizacji. Czy w tym roku proces rebrandingu obejmie kolejne sklepy?
Odświeżenie wizerunku to naturalny element cyklu życia każdej marki. Nowe oblicze Funk'n'Soul pokazaliśmy szerokiej publiczności na przykładzie sklepu w Gliwicach. W tym roku chcemy kontynuować ten proces. Chcemy aby każdy z salonów przeszedł lifting, który pozwoli na ładniejszą i skuteczniejszą ekspozycję naszych ubrań. Zmiany mają na celu zwiększenie atrakcyjności oferty Funk'n'Soul, co pozwoli agentom podnieść obroty i generować wyższe zyski. Koszty zmian będą pośrednio obciążały również agenta.
Co jeszcze, oprócz rebrandingu, Funk'n'Soul planuje w tym roku?
Jednym z głównych założeń na rok 2014 jest obniżenie ceny detalicznej przy zachowaniu wysokich prowizji dla naszych agentów i obniżenie kosztów produkcji. Pozwoli nam to na zwiększenie rentowności i szersze możliwości inwestycyjne. Będziemy też systematycznie rozwijać sieć sprzedaży. Pragniemy otwierać salony zarówno w dużych, jak i w mniejszych miastach dbając o zrównoważony rozwój. Część inwestycji zaplanowanych na rok 2013 zostało przeniesionych na rok 2014. Jedną z takich inwestycji jest otwarcie salonu Funk'n'Soul w Katowicach. Rozpoczęliśmy też poszukiwania potencjalnych franczyzobiorców zainteresowanych prowadzeniem letnich stoisk w najpopularniejszych wakacyjnych kurortach.
Rozmawiała (mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej