Pierwsza umowa partnerska Euromaster w Polsce została zawarta w lipcu 2008 roku. Od tamtej pory sieć rozrosła się nad Wisłą do 65 punktów stacjonarnych i 44 serwisów mobilnych, obsługujących floty transportowe w terenie. Warsztaty Euromaster specjalizują się w serwisie opon oraz tzw. lekkiej mechanice. Jest ich ponad 2 tys. w 17 krajach Europy. W Polsce firma jest też największym graczem na rynku opon ciężarowych – odpowiada za 14 proc. całkowitej sprzedaży. Marka Euromaster należy do Grupy Michelin.
- Aby zostać partnerem sieci Euromaster, należy przejść określoną procedurę rekrutacyjną. Najpierw spotykamy się z kandydatem i poznajemy jego wizję rozwoju firmy – mówi Krzysztof Sas, prezes Euromaster Polska. – Na tym etapie sprawdzamy, czy kandydat odpowiada profilowi pożądanego przez nas partnera: otwartego, gotowego na zmiany i skoncentrowanego na jakości usług. Taki przedsiębiorca musi też rozumieć zasady współpracy we franczyzie i wynikające z tego zobowiązania. Obok czerpania konkretnych korzyści z przynależności do sieci, musi również sam angażować się w rozwijanie własnego biznesu i motywować swoich pracowników do respektowania zasad franczyzy. Jeśli obie strony znajdą wspólny mianownik, to po podpisaniu umowy rozpoczyna się trzymiesięczny okres integracji, czyli dostosowania punktu sprzedaży do niezbędnych i podstawowych wymagań sieci.
W tym czasie punkt serwisowy nie będzie jeszcze oznakowany wizualizacją Euromaster. Maksymalnie w ciągu kwartału serwis zostanie dopasowany do standardów sieci. Konsultant biznesowy Euromaster pomaga przedsiębiorcy wdrożyć koncept franczyzowy Euromaster i monitoruje jego rozwój.
- Jest to osoba odpowiedzialna za wdrażanie know-how. Dokonuje diagnozy na podstawie audytów wewnętrznych, proponuje zmiany w organizacji pracy warsztatu, opisuje poszczególne stanowiska robocze, określa odpowiedzialność pracowników i koordynuje ich szkolenia – wylicza Krzysztof Sas. – Dopiero po pomyślnym „dostosowaniu” serwis otrzymuje Certyfikat Zgodności, następnie wizualizuje się budynek i wtedy serwis zaczyna działać jako pełnoprawny członek naszej sieci.
(gum)
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 181 [author_pid] => 1046 [author_name] => Grzegorz Morawski [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => gmorawski@franchising.pl [author_profile] =>Grzegorz Morawski obserwuje i opisuje rynek pomysłów na biznes od 2009 roku. Jako dziennikarz portalu Franchising.pl i Własny Biznes Franchising opisuje tajniki współpracy we franczyzie, w każdym artykule starając się odpowiadać na nurtujące wszystkich przedsiębiorczych pytanie: jaki biznes się opłaca? Swoje zainteresowania rynkiem franczyzy rozwija w ramach studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej. Jest autorem publikacji naukowych z zarządzania systemami sieciowymi, a także współtwórcą Raportu o franczyzie PROFIT system. Jego felietony i komentarze można znaleźć również na jego profilu w serwisie Twitter oraz na portalu Natemat.pl.
[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/GregMoraw [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/grzegorz-morawski-phd-04a198a8/ [author_photo] => Array ( [pid] => 113313 [itemserver_id] => 37087 [img_width] => 225 [img_height] => 300 [path] => e10/d9c/grzegorz-morawski-dziennikarz-franchising.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => grzegorz-morawski ) ) [link] => /artykul/8296/serwis-piskiem-opon/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 77325 [country_item] => pl [description] => Konsultant biznesowy Euromaster pomaga właścicielowi serwisu wdrożyć koncept franczyzowy Euromaster i monitoruje jego rozwój. [path] => 78a/f02/euromaster.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 390 [img_height] => 295 [itemserver_id] => 26579 ) ) [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 77590 [country_item] => pl [description] => Konsultant biznesowy Euromaster pomaga właścicielowi serwisu wdrożyć koncept franczyzowy Euromaster i monitoruje jego rozwój. [path] => 54a/c9a/euromaster-sas.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 27010 ) ) ) [og_image] => 78a/f02/euromaster.jpg [article_date_formated] => 10.02.2014 [article_day] => Poniedziałek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 77325 [country_item] => pl [description] => Konsultant biznesowy Euromaster pomaga właścicielowi serwisu wdrożyć koncept franczyzowy Euromaster i monitoruje jego rozwój. [path] => 78a/f02/euromaster.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 390 [img_height] => 295 [itemserver_id] => 26579 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 77325 [country_item] => pl [description] => Konsultant biznesowy Euromaster pomaga właścicielowi serwisu wdrożyć koncept franczyzowy Euromaster i monitoruje jego rozwój. [path] => 78a/f02/euromaster.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 390 [img_height] => 295 [itemserver_id] => 26579 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Elomoto.eco [id] => 2328 [type] => 6 [fr] => 2 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 11 [link] => /franczyza/2328/elomoto-eco/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214064 [country_item] => pl [description] => [path] => 730/107/elomoto.eco-logo-final2.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 281 [itemserver_id] => 53143 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 213599 [country_item] => pl [description] => [path] => 2a1/89e/zdj_cie.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 900 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52969 ) [1] => Array ( [pid] => 213344 [country_item] => pl [description] => [path] => ff7/25c/elomoto4.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 767 [itemserver_id] => 52883 ) [2] => Array ( [pid] => 213345 [country_item] => pl [description] => [path] => f7f/fda/elomoto_carport.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1262 [img_height] => 710 [itemserver_id] => 52884 ) [3] => Array ( [pid] => 213343 [country_item] => pl [description] => [path] => 5c0/35f/elomoto3.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1080 [img_height] => 1080 [itemserver_id] => 52882 ) [4] => Array ( [pid] => 213346 [country_item] => pl [description] => [path] => 870/204/elomoto1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 900 [itemserver_id] => 52885 ) ) ) ) [1] => Array ( [name] => Giant [id] => 2273 [type] => 6 [fr] => 2 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 5 [link] => /franczyza/2273/giant/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 201356 [country_item] => pl [description] => [path] => 247/c63/giant-store.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 341 [img_height] => 162 [itemserver_id] => 50091 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 201304 [country_item] => pl [description] => [path] => 368/42d/giant-olsztyn-day.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 50081 ) [1] => Array ( [pid] => 201305 [country_item] => pl [description] => [path] => aa3/ea0/giant-service-center.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 50082 ) [2] => Array ( [pid] => 201308 [country_item] => pl [description] => [path] => 32f/d22/strefa-liv.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 50085 ) [3] => Array ( [pid] => 201309 [country_item] => pl [description] => [path] => 868/963/tablet.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 50086 ) [4] => Array ( [pid] => 201301 [country_item] => pl [description] => [path] => a58/366/champions-ride-giant-giant-olsztyn.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 50078 ) [5] => Array ( [pid] => 201299 [country_item] => pl [description] => [path] => 85f/c4c/bps-ochojec.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 50076 ) [6] => Array ( [pid] => 201310 [country_item] => pl [description] => [path] => 030/362/bps-fabryczna.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 50087 ) [7] => Array ( [pid] => 201303 [country_item] => pl [description] => [path] => 0ae/245/giant-fordonska.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 50080 ) [8] => Array ( [pid] => 201307 [country_item] => pl [description] => [path] => 636/ae9/serwis.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 50084 ) [9] => Array ( [pid] => 201306 [country_item] => pl [description] => [path] => a7c/833/lada.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 50083 ) [10] => Array ( [pid] => 201302 [country_item] => pl [description] => [path] => 39d/23f/giant-clepardia-scianka.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 50079 ) [11] => Array ( [pid] => 201300 [country_item] => pl [description] => [path] => ed0/fe5/byebye.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 50077 ) ) ) ) [2] => Array ( [name] => prorowery.pl [id] => 2223 [type] => 6 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 12 [link] => /franczyza/2223/prorowery-pl/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 191900 [country_item] => pl [description] => [path] => a7e/8c4/prorowery-pl.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 103 [itemserver_id] => 47814 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 191646 [country_item] => pl [description] => [path] => 92b/359/romet-3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 47761 ) [1] => Array ( [pid] => 191648 [country_item] => pl [description] => [path] => 315/19d/toru_romet-1-2_002_.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 47763 ) [2] => Array ( [pid] => 191647 [country_item] => pl [description] => [path] => a78/143/sh_img_20220420_100230_edit_002_.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 47762 ) [3] => Array ( [pid] => 191649 [country_item] => pl [description] => [path] => fe4/e0d/romet-2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 47764 ) ) ) ) [3] => Array ( [name] => Sandshotmoto – antykorozja podwozi pojazdów [id] => 2343 [type] => 6 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 43 [link] => /franczyza/2343/sandshotmoto-antykorozja-podwozi-pojazdow/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 215486 [country_item] => pl [description] => [path] => c70/f77/sandshotmotostandard.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 209 [img_height] => 105 [itemserver_id] => 53603 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 217900 [country_item] => pl [description] => [path] => 56b/0bf/5._po_konserwacji.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 54335 ) [1] => Array ( [pid] => 217899 [country_item] => pl [description] => [path] => e28/764/1._stan_podwozia_po_demonta_u_przezd_rozpocz_ciem_prac.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 900 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 54334 ) [2] => Array ( [pid] => 217898 [country_item] => pl [description] => [path] => 881/365/2._widok_po_piaskowaniu.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 900 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 54333 ) [3] => Array ( [pid] => 217896 [country_item] => pl [description] => [path] => da1/0f8/4._nak_adanie_mas_uszczelniaj_cych.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 54331 ) ) ) ) ) )Serwis z piskiem opon

Euromaster, które należy do Grupy Michelin, otwiera średnio co miesiąc jeden serwis z oponami.
Pierwsza umowa partnerska Euromaster w Polsce została zawarta w lipcu 2008 roku. Od tamtej pory sieć rozrosła się nad Wisłą do 65 punktów stacjonarnych i 44 serwisów mobilnych, obsługujących floty transportowe w terenie. Warsztaty Euromaster specjalizują się w serwisie opon oraz tzw. lekkiej mechanice. Jest ich ponad 2 tys. w 17 krajach Europy. W Polsce firma jest też największym graczem na rynku opon ciężarowych – odpowiada za 14 proc. całkowitej sprzedaży. Marka Euromaster należy do Grupy Michelin.
- Aby zostać partnerem sieci Euromaster, należy przejść określoną procedurę rekrutacyjną. Najpierw spotykamy się z kandydatem i poznajemy jego wizję rozwoju firmy – mówi Krzysztof Sas, prezes Euromaster Polska. – Na tym etapie sprawdzamy, czy kandydat odpowiada profilowi pożądanego przez nas partnera: otwartego, gotowego na zmiany i skoncentrowanego na jakości usług. Taki przedsiębiorca musi też rozumieć zasady współpracy we franczyzie i wynikające z tego zobowiązania. Obok czerpania konkretnych korzyści z przynależności do sieci, musi również sam angażować się w rozwijanie własnego biznesu i motywować swoich pracowników do respektowania zasad franczyzy. Jeśli obie strony znajdą wspólny mianownik, to po podpisaniu umowy rozpoczyna się trzymiesięczny okres integracji, czyli dostosowania punktu sprzedaży do niezbędnych i podstawowych wymagań sieci.
W tym czasie punkt serwisowy nie będzie jeszcze oznakowany wizualizacją Euromaster. Maksymalnie w ciągu kwartału serwis zostanie dopasowany do standardów sieci. Konsultant biznesowy Euromaster pomaga przedsiębiorcy wdrożyć koncept franczyzowy Euromaster i monitoruje jego rozwój.
- Jest to osoba odpowiedzialna za wdrażanie know-how. Dokonuje diagnozy na podstawie audytów wewnętrznych, proponuje zmiany w organizacji pracy warsztatu, opisuje poszczególne stanowiska robocze, określa odpowiedzialność pracowników i koordynuje ich szkolenia – wylicza Krzysztof Sas. – Dopiero po pomyślnym „dostosowaniu” serwis otrzymuje Certyfikat Zgodności, następnie wizualizuje się budynek i wtedy serwis zaczyna działać jako pełnoprawny członek naszej sieci.
(gum)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej