Lekcja jak event

Franczyzobiorczyni szkoły językowej Mała Lingua organizuje dodatkowe wydarzenia, żeby przyciągnąć klientów.
Sieć szkół języków obcych dla dzieci i młodzieży - Mała Lingua i Lingua Teens Space - oferuje kursy językowe dla dwóch grup docelowych: dzieci w wieku 3-12 lat oraz dla nastolatków w wieku 13-15 i 16-18 lat. Do tej pory franczyzodawca otworzył 56 szkół, z czego 51 działa na licencji. System nauczania powstał w oparciu o autorskie projekty dydaktyczne i został dostosowany do poszczególnych grup wiekowych.
W przypadku najmłodszych zajęcia przeprowadzane są w kontekście bajkowego motywu rodziny Blabbersów z Livendell, który pozwala wprowadzić dzieci do naturalnego dla nich świata wyobraźni i w ten sposób rozwija ich umiejętności mówienia pełnymi zdaniami, nawet w bardzo wczesnej fazie nauki. Natomiast starsi uczniowie, ze względu na trudności w motywowaniu młodzieży, otrzymują swoistą autonomię, czyli możliwość współdecydowania o kontekście zajęć. Aby ich zachęcić do nauki lektor dostosowuje tematykę zajęć, techniki pracy i projekty specjalne do potrzeb i zainteresowań młodzieży, wprowadza elementy języka młodzieżowego, wykorzystuje multimedia, aplikacje internetowe, tak, aby w ten sposób stworzyć naturalne środowisko, w jakim na co dzień młodzież się porusza.
Franczyzodawca pomaga w organizacji działań marketingowych, jednak liczy także na kreatywność nowo pozyskanych partnerów.
- Joanna Choromańska, nasza modelowa franczyzobiorczyni, prowadzi szkołę Mała Lingua w Siedlcach liczących 80 tys. mieszkańców. Jej placówka ma charakter centrum edukacji językowej dla dzieci, gdzie rodzic zawsze może bezpłatnie zasięgnąć porady w zakresie wyboru najbardziej optymalnej ścieżki nauki dla swojego dziecka, które może wziąć udział w zajęciach integracyjnych, motywujących je do nauki języka. Oprócz misji pedagogicznej w szkole odbywają się inne wydarzenia, takie jak wystawa fotografii dziecięcej, czy gry i animacje językowe, w których bohaterowie Mała Lingua Blabbersi, zainspirują dzieci do udziału w zajęciach. Tego typu eventy są dobrym przykładem promocji, która pomaga pozyskać klientów – dodaje Monika Ferreira.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej