Drexler odchodzi z Gap

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Legendarny już handlowiec, który przekształcił amerykańskiego detalistę w jedną z potęg światowej mody twierdzi, że wybiera się na emeryturę. Na pożegnanie z firmą poczeka do wyboru następcy.

Decyzja 57-letniego Drexlera może świadczyć o tym, że problemy firmy sa poważniejsze niż do tej pory sądzono. W ubiegłym tygodniu podano, że zyski koncernu spadły w pierwszym kwartale o 68 procent.

Gap Inc. Jest operatorem trzech wielkich sieci handlowych: Gap, Old Navy i Banana Republic. Obecnie posiada 4 228 placówek handlowych. Początkowo istniał tylko jeden sklep, założony w 1969 roku w San Francisco. W 1983 roku Drexler został szefem jednej z filii. Od tego czasu rozpoczął się dynamiczny rozwój sieci.

Więcej: Prawo i Gospodarka, 23 maja 2002.
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €