Franczyza potrzebuje powierzchni

Targi Retail DI, na których wystawiać się będą deweloperzy, zostaną wzbogacone o Centrum Franczyzy.
Organizatorem targów Retail Destination Initiative (Retail DI) jest Polska Rada Centrów Handlowych. W dniach 28-29 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie spotkają się inwestorzy, deweloperzy oraz przedstawiciele sieci handlowych. Udział w targach zapowiedzieli także samorządowcy z największych polskich miast (m.in. z Łodzi, Gdyni, Gdańska, Lublina, Wrocławia, Rzeszowa), którzy będą je promować jako przyjazne dla inwestorów. Patronem medialnym imprezy jest portal Franchising.pl.
Targi mają charakter międzynarodowy, a wśród wystawców znajdą się firmy z Włoch, Francji, Ukrainy, Rosji i Turcji. Na terenie Stadionu Narodowego powstanie także strefa poświęcona biznesowi na licencji – Centrum Franczyzy.
- Sieci handlowe rozwijają się w oparciu o różnorodne modele współpracy. Naszym zadaniem na Targach Retail DI jest stworzenie nie tylko możliwości wymiany informacji, ale także platformy wparcia międzynarodowych sieci handlowych, dotychczas nieobecnych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, rozważających ekspansję na zasadach franczyzy – mówi Anna Szmeja-Kroplewska, dyrektor generalna Polskiej Rady Centrów Handlowych.
W strefie dedykowanej franczyzie pojawią się eksperci Polskiej Organizacji Franczyzodawców, którzy pomagają polskim i zagranicznym firmom w ekspansji na rynki naszego regionu.
- Na polskim rynku brakuje nowych sieci handlowych. Targi ReDi są inicjatywą, która zgromadzi potencjalnych najemców rozważających ekspansję w Polsce. To duża szansa dla naszego rynku na rozwój, a dla poszczególnych obiektów handlowych na wzmocnienie swojej oferty handlowej - dyrektor zarządzająca Centrum Handlowego Forum w Gliwicach, jednego z wystawców.
(dw)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej