Kasa w miasteczku

Agencje Finansowe Microcash najlepiej radzą sobie w niewielkich miastach, bo tam konkurencja jest najmniejsza.
Pod logo Agencji Finansowych Microcash działa ponad 550 punktów, a do końca roku ich liczba ma przekroczyć 600. Plan otwarć wydaje się realny, bo od początku tego roku Microcash otworzył już 10 nowych placówek, które obsługują klientów m.in. w Dąbrowie Górniczej, Wałbrzychu i Zamościu.
- Nasze Agencje Finansowe najlepiej radzą sobie w tzw. Polsce powiatowej, czyli w miastach, które liczą od 50 do 80 tys. mieszkańców. Oczywiście otwieramy placówki Microcash również w większych miastach, ale tam nasi franczyzobiorcy muszą zmagać się z większą konkurencją. Z kolei w mniejszych miejscowościach liczba potencjalnych klientów jest proporcjonalnie mniejsza – wyjaśnia Krzysztof Duda, prezes zarządu Intax Group zajmującej się rozwojem Agencji Finansowych Microcash.
Franczyzobiorcą sieci Microcash może zostać nawet osoba, która dotychczas nie pracowała w branży finansowej. Placówki mogą mieć nawet 5 m2 powierzchni, wówczas są to punkty kasowe działające np. w obrębie supermarketu, jednak optymalna powierzchnia to 10-20 m2. W punktach tej wielkości oprócz przyjmowania opłat można też sprzedawać inne produkty finansowe, w tym kredyty i ubezpieczenia. Intax Group zapewnia swoim partnerom identyfikację wizualną placówki, dostarcza im również wytyczne dotyczące jej wyglądu. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 3,5 tys. zł, zaś opłata miesięczna to 200 zł, jednak „dobrzy agenci” mogą zostać franczyzobiorcami Microcash za symboliczną złotówkę.
- ”Dobry agent”, to osoba, która ma już duże doświadczenie w branży finansowej, albo prowadzi agencję bankową lub punkt finansowy, który chce włączyć do naszej sieci. Takie osoby mogą też negocjować wysokość opłat miesięcznych – deklaruje Krzysztof Duda.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej