Franczyzodawca dostawcą

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Wyłączność franczyzodawcy na realizowanie dostaw może niektórym kojarzyć z ubezwłasnowolnieniem. Takie stwierdzenie jest jednak sporą przesadą. Przedsiębiorcy debiutujący w biznesie oczekują właśnie takiego „poprowadzenia za rękę”. Właściciel licencji wie, które produkty najlepiej rotują, a który kupowane są sporadycznie. Nikt w końcu nie lubi zamrażać pieniędzy w towarze.

– Wszystkie meble sprzedawane w naszych sklepach franczyzowych pochodzą z magazynów franczyzodawcy – wyjaśnia Dorota Placzyńska, menedżer ds. rozwoju sieci Sklepów Meblowych Abra. – Dzięki centralnie realizowanym zamówieniom, jesteśmy w stanie wynegocjować niskie ceny u producentów. Ponadto partnerzy nie ponoszą ryzyka związanego z małym zainteresowaniem klientów którymś modelem. Jeśli sofa lub biurko się nie sprzedaje, wraca do magazynu Abry. Jeśli natomiast towar szybko znika z salonu meblowego, w przeciągu 24 godzin jesteśmy w stanie dostarczyć meble z któregoś z naszych czterech magazynów zlokalizowanych w różnych częściach kraju. Ten sam asortyment w blisko 90 sklepach pozwala nam także na wydawanie wspólnej gazetki reklamowej dla wszystkich punktów.

(dw)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €