Swatka wraca do łask

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Mimo możliwości nawiązania szybkiej relacji dzięki różnym portalom internetowym, nie maleje popularność tradycyjnych biur matrymonialnych. Wynika to z faktu, że wielu klientów oczekuje trwałego związku. Świat Singla już od pięciu lat pomaga znaleźć miłość mieszkańcom Warszawy i okolic. Teraz firma chce wyjść ze swoimi usługami do kolejnych miast, a nawet za granicę.

- Nasi klienci to ludzie wykształceni, niezależni i atrakcyjni, którzy nie mają czasu i zbyt wielu sposobności poznania nowych osób, dlatego korzystają z pomocy biura matrymonialno-zapoznawczego – wyjaśnia właścicielka Świata Singla, Katarzyna Kubowicz. - Poza tym w ofercie biura są także szkolenia pomagające w znalezieniu partnera tzw. „dating coaching”, a plany na dalszą przyszłość przewidują wydawanie gazety z branży matrymonialnej.

Opłata za przystąpienie do sieci tworzonej przez Świat Singla wynosi 4,5 tys. zł, franczyzobiorca musi też wnosić opłatę miesięczną - niespełna 200 zł, która pokrywa koszty obsługi informatycznej oraz pozycjonowania strony www. Franczyzobiorca szkoli się z prowadzenia rozmów z klientami, otrzymuje również wzory umów i ankiet przygotowanych przez socjologów i psychologów.

Właścicielka Świata singla twierdzi, że internetowe serwisy randkowe nie są konkurencją dla stacjonarnych biur matrymonialnych, bo usługi biur matrymonialnych różnią się od tych oferowanych przez internet.
- Przewaga stacjonarnych biur matrymonialnych nad internetowymi serwisami randkowymi tkwi nie tylko w bezpośrednim kontakcie i indywidualnym doborze partnera, ale przede wszystkim w weryfikacji osób. Większość użytkowników serwisów randkowych nie podaje na swoich profilach prawdziwych danych, a niskie opłaty dodatkowo przyciągają oszustów, którzy szukają wyłącznie przygody seksualnej. W przypadku biura takiego jak Świat Singla sama cena weryfikuje klienta, dlatego w przeciwieństwie do internetowych serwisów nie trafiają do nas osoby przypadkowe, a zdecydowane na stały związek - wyjaśnia Katarzyna Kubowicz.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €