Świeżo mielona franczyza

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Lili’s to nowy punkt na Trójmiejskiej mapie kawiarni. Lokal działa od grudnia zeszłego roku w centrum handlowym Klif w Gdyni. Większość najemców tego obiektu to marki odzieżowe, w tym Adidas, Benetton, Calzedonia, Cubus, H&M i Zara. W przerwie między zakupami w kawiarni Lili's przy jednym z ok. 20 stolików można napić się świeżo palonej kawy, która jest specjalnie skomponowaną mieszanką wytwarzaną na zamówienie. W ofercie kawiarni znajdują się koktajle, m.in. ze szpinaku i kiwi, ananasa i imbiru oraz z jabłka i marchwi. Menu uzupełniają kanapki, 10 rodzajów ciasta a także lody.
- Wszystkie przygotowywane dla nas kanapki dostarczane są codziennie rano, podobnie jak ciasta, natomiast lody wytwarzane są z naturalnych składników, bez konserwantów – mówi Piotr Górecki, właściciel Lili's.

Wkrótce właściciel pierwszej kawiarni uruchomi drugą, również w Gdyni. Lokal powstanie przy jednym z popularniejszych deptaków Gdyni - w okolicy Wybrzeża Kościuszki. Lili's to kawiarnia, której cenowo bliżej do Starbucks'a niż do dworcowych kawiarni, a za kawę zapłacimy ok. 1-2 zł mniej niż we wspomnianej sieciówce. Piotr Górecki planuje budowę sieci z wykorzystaniem franczyzy. Koszt inwestycji nie jest jeszcze znany. I nic dziwnego, bo sprzedaż licencji nie ruszy wcześniej niż przed końcem roku. Dopiero wtedy będzie można powiedzieć o tym, jakie kawiarnia osiąga obroty na przestrzeni całego roku. Jedno jest pewne - kolejne Lili's Coffee mają powstawać w najchętniej odwiedzanych centrach handlowych.

(dw), (pz)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €