Top Secret walczy o wyniki

Największym wydatkiem przy zakładaniu sklepu odzieżowego jest zatowarowanie. W przypadku Top Secret jest inaczej.
Rozwój sklepu internetowego na Ukrainie i uruchomienie e-commerce w Rosji – to tegoroczne priorytety marki Top Secret. Oprócz tego Grupa Redan, właściciel marki, zamierza też zaciekle walczyć o poprawę wyników finansowych. Ma się do tego przyczynić rozwój rentownej sieci sprzedaży w Polsce i za granicą.
- W 2013 roku w sieci Top Secret zrealizowaliśmy wzrost sprzedaży przy niewielkim wzroście liczby sklepów. Jednocześnie nasze koszty rosły wolniej niż sprzedaż czy marża, co w istotny sposób wpłynęło na poprawę rentowności. W tym roku chcemy utrzymać pozytywne tendencje rozwojowe w sieci TextilMarket i popracować nad dalszym wzrostem rentowności w części modowej. Oczywiście będziemy w dalszym ciągu rozwijać sieć franczyzową w Polsce i za granicą – zapowiada Grzegorz Lipnicki, wiceprezes zarządu Top Secret.
Na koniec lutego, sieć Top Secret liczyła 170 sklepów franczyzowych, z których 114 punktów działa w Polsce, 29 na Ukrainie, 19 w Rosji i 8 na Białorusi. W ubiegłym roku Top Secret rozpoczął tworzenie sieci agencyjnej, która ma 37 salonów. Agenci mogą również otwierać sklepy dyskontowe należącej do Grupy Redan sieci TextilMarket.
Na dostosowanie 1 m2 lokalu do wymagań sieci Top Secret trzeba przeznaczyć 800-1500 zł w zależności od standardu adaptowanego lokalu. Sklepy mieszczą się najczęściej w galeriach handlowych i mają średnio 130 m2 powierzchni. Przystąpienie do sieci wiąże się z wniesieniem opłaty administracyjnej w wysokości 1,8 tys. zł. Franczyzobiorcy mogą liczyć na pomoc w negocjacjach z wynajmującym, otrzymują także gotowy projekt wnętrza sklepu. Franczyzobiorca otrzymuje również wsparcie w procesie rekrutacji personelu oraz program szkoleniowy ułatwiający nowym pracownikom odnalezienie się między regałami sklepu Top Secret. Ubrania do sprzedaży przekazywany jest im za darmo, nie ponoszą więc żadnych kosztów zatowarowania. Centrala zapewnia swoim franczyzobiorcom pomoc osób odpowiedzialnych za visual merchandising, organizację kampanii reklamowych i wsparcie marketingowe.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej