Franczyzodawca sponsorem

British School promuje swoje szkoły językowe na imprezach sportowych i edukacyjnych. Pomaga w tym Kasia Tusk.
- Naszymi kursantami są osoby z każdej grupy wiekowej: od 3 lat do osób dorosłych. 17-letnie doświadczenie pozwoliło nam na stworzenie autorskiego programu nauczania dla najmłodszych. Posiadamy własną, w pełni funkcjonalną platformę e-learningową, która dostępna jest przez internet. Umożliwia ona samodzielną naukę i utrwalanie materiału przerobionego na zajęciach. To doskonałe metoda dla wszystkich, którzy cenią sobie systematyczność i samodzielną pracę językiem obcym. jeśli chodzi natomiast o zajęcia, są one podzielone na te prowadzone przez polskiego lektora oraz konwersacje realizowane przez native speakera - opowiada Robert Pieczkowski, właściciel Ogólnopolskiej Szkoły Językowej British School.
Przyszły franczyzobiorca powinien przygotować 30-50 tys. zł na inwestycję w szkołę językową. Minimalna powierzchnia lokalu to ok. 120-150 m2, gdzie będzie mieścił się sekretariat i sale lekcyjne. Sale muszą być wyposażone w ławki i krzesła oraz w tablicę i odtwarzacz CD. Dodatkowo minimum jedna z nich musi posiadać tablicę multimedialną z projektorem i podłączeniem do internetu. Rozkład pomieszczeń powinien być funkcjonalny i dobrze oznakowany. Bardzo ważne jest wydzielenie miejsca, w którym słuchacze przed zajęciami, jak i osoby oczekujące na dzieci po zajęciach, mogą usiąść i odpocząć.
- Reklamujemy się nie tylko w lokalnych mediach, za pomocą ulotek i organizują promocje w szkołach oraz centrach handlowych. Wykorzystujemy także Facebooka oraz blogi znanych osób, takich jak Kasia Tusk i Honorata Skarbek. Obejmujemy patronat nad licznymi imprez sportowych, w tym Marcin Gortat Camp. Uczestniczymy też w treningach siatkarskich z Marcinem Możdżonkiem i Pawłem Papke.Ponadto bierzemy udział i sponsorujemy różnego rodzaju imprezy zarówno lokalne jak i ogólnopolskie - dodaje Robert Pieczkowski.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej