Biznes z domu

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Kubki z imieniem, koszulki z przygotowaną własnoręcznie grafiką czy kalendarze ze zdjęciami z wakacji - spersonalizowane przedmioty to popularny pomysł na prezent i sposób na to, żeby wyróżnić się. Z tego trendu korzysta Niebieski Słoń wydając książki, których bohaterami są jego mali klienci. W Polsce firma uruchomiła już 25 punktów na zasadach franczyzy.

Większość biorców licencji prowadzi małe wydawnictwo w domu, więc koszty inwestycji ograniczają się do wstępnej opłaty franczyzowej w wysokości 1,8 tys. zł. oraz zakupu półproduktów o porównywalnej wartości. Franczyzobiorcy mogą też prowadzić punkty w galeriach handlowych i punktach sprzedaży innych artykułów.

- Inwestycja zwraca się po sprzedaży całego pakietu, czyli 120 sztuk książek. Miesięcznie zarobki biorców zależą od od ich stopnia zaangażowania i wahają się w granicach 900 zł do 6 tys. zł - mówi Rafał Kwiatkowski, dyrektor wydawnictwa Modry Słoń.

(ap), (mak)