Czy Carrefour oberwie za Lukoil?

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Mariaż Carrefoura i Lukoil trwa już od ponad roku. W jego ramach kolejne stacje Lukoil upodabniać się będą do marketów spożywczych - sklepów otwartych 24 godziny na dobę, oferujących szeroki asortyment, w którym pojawiły się między innymi warzywa i owoce, nabiał oraz inne produkty świeże. Dostawcą asortymentu jest francuski Carrefour (który wcześniej próbował już podobnej kooperacji z BP). Do listopada ubiegłego roku pod wspólnym szyldem uruchomiono 22 stacje i jak dotąd liczba ta utrzymuje się na stałym poziomie.

- Wszystkie placówki czynne są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Sklepy funkcjonują na terenie kilku województw, a w samej Warszawie działa 6 placówek. Innowacyjny koncept cieszy się dużą popularnością wśród klientów – informuje biuro prasowe Carrefour. - Firma Carrefour Polska jest zadowolona ze współpracy z naszym partnerem Lukoil Polska.

Pytanie, czy nastrojów nie popsuje bojkot stacji Lukoil, do którego zaczęto w Polsce nawoływać po wybuchu kryzysu politycznego na Krymie. W ciągu pierwszych dwóch dni fanpage „Nie tankuje na LUKOILu” zdobył ponad 10 tys. polubień. Dziś na Facebook’u już go nie ma, a siła bojkotu nieco zelżała. Znaczna część jego propagatorów zdała sobie sprawę, że bojkot Lukoila oznacza w gruncie rzeczy bojkot polskich rafinerii. Bo to właśnie tam (rafinerie Lotosu i Orlenu) rosyjska sieć zaopatruje stacje na terenie Polski. Na dodatek blisko 100 proc. ropy naftowej płynącej z krajowych dystrybutorów i tak pochodzi z Rosji. Rezygnując z zakupów na Lukoilu pozbawimy jego centralę zarobku z prowizji. Nie da się ukryć, że rykoszetem oberwie też Carrefour…

(gum)

 

 

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €