Array ( [article] => Array ( [pid] => 40902 [country] => pl [article_id] => 8388 [article_date] => 2014-03-21 [articletype_id] => 1 [article_title] => Czy Carrefour oberwie za Lukoil? [article_intro] => Na współpracy obu sieci może położyć się cieniem bojkot rosyjskich stacji paliw. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 6 [img_photo_description] => Centrala Carrefoura przyznaje, że ceni sobie współpracę z Lukoilem. Pytanie, czy perspektywa bojkotu rosyjskiej sieci nie da się we znaki również Francuzom. [secret] => scrtkf1fd481925ca92001e0e762da59af73f [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => stacje paliw i art. motoryzacyjne [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => carrefour-oberwie-lukoil [article_title_striped] => Czy Carrefour oberwie za Lukoil? [dir] => article [article_text_photo] =>

Mariaż Carrefoura i Lukoil trwa już od ponad roku. W jego ramach kolejne stacje Lukoil upodabniać się będą do marketów spożywczych - sklepów otwartych 24 godziny na dobę, oferujących szeroki asortyment, w którym pojawiły się między innymi warzywa i owoce, nabiał oraz inne produkty świeże. Dostawcą asortymentu jest francuski Carrefour (który wcześniej próbował już podobnej kooperacji z BP). Do listopada ubiegłego roku pod wspólnym szyldem uruchomiono 22 stacje i jak dotąd liczba ta utrzymuje się na stałym poziomie.

- Wszystkie placówki czynne są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Sklepy funkcjonują na terenie kilku województw, a w samej Warszawie działa 6 placówek. Innowacyjny koncept cieszy się dużą popularnością wśród klientów – informuje biuro prasowe Carrefour. - Firma Carrefour Polska jest zadowolona ze współpracy z naszym partnerem Lukoil Polska.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Pytanie, czy nastrojów nie popsuje bojkot stacji Lukoil, do którego zaczęto w Polsce nawoływać po wybuchu kryzysu politycznego na Krymie. W ciągu pierwszych dwóch dni fanpage „Nie tankuje na LUKOILu” zdobył ponad 10 tys. polubień. Dziś na Facebook’u już go nie ma, a siła bojkotu nieco zelżała. Znaczna część jego propagatorów zdała sobie sprawę, że bojkot Lukoila oznacza w gruncie rzeczy bojkot polskich rafinerii. Bo to właśnie tam (rafinerie Lotosu i Orlenu) rosyjska sieć zaopatruje stacje na terenie Polski. Na dodatek blisko 100 proc. ropy naftowej płynącej z krajowych dystrybutorów i tak pochodzi z Rosji. Rezygnując z zakupów na Lukoilu pozbawimy jego centralę zarobku z prowizji. Nie da się ukryć, że rykoszetem oberwie też Carrefour…

(gum)

 

 

[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 181 [author_pid] => 1046 [author_name] => Grzegorz Morawski [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => gmorawski@franchising.pl [author_profile] =>

Grzegorz Morawski obserwuje i opisuje rynek pomysłów na biznes od 2009 roku. Jako dziennikarz portalu Franchising.pl i Własny Biznes Franchising opisuje tajniki współpracy we franczyzie, w każdym artykule starając się odpowiadać na nurtujące wszystkich przedsiębiorczych pytanie: jaki biznes się opłaca? Swoje zainteresowania rynkiem franczyzy rozwija w ramach studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej. Jest autorem publikacji naukowych z zarządzania systemami sieciowymi, a także współtwórcą Raportu o franczyzie PROFIT system. Jego felietony i komentarze można znaleźć również na jego profilu w serwisie Twitter oraz na portalu Natemat.pl.

[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/GregMoraw [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/grzegorz-morawski-phd-04a198a8/ [author_photo] => Array ( [pid] => 113313 [itemserver_id] => 37087 [img_width] => 225 [img_height] => 300 [path] => e10/d9c/grzegorz-morawski-dziennikarz-franchising.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => grzegorz-morawski ) ) [link] => /artykul/8388/carrefour-oberwie-lukoil/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 77195 [country_item] => pl [description] => Centrala Carrefoura przyznaje, że ceni sobie współpracę z Lukoilem. Pytanie, czy perspektywa bojkotu rosyjskiej sieci nie da się we znaki również Francuzom. [path] => a4a/166/lukoil_carrefour.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 228 [itemserver_id] => 26443 ) ) [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 77196 [country_item] => pl [description] => Centrala Carrefoura przyznaje, że ceni sobie współpracę z Lukoilem. Pytanie, czy perspektywa bojkotu rosyjskiej sieci nie da się we znaki również Francuzom. [path] => 477/328/lukoil_carrefour_stacja.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 26444 ) ) ) [og_image] => a4a/166/lukoil_carrefour.jpg [article_date_formated] => 21.03.2014 [article_day] => Piątek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 77195 [country_item] => pl [description] => Centrala Carrefoura przyznaje, że ceni sobie współpracę z Lukoilem. Pytanie, czy perspektywa bojkotu rosyjskiej sieci nie da się we znaki również Francuzom. [path] => a4a/166/lukoil_carrefour.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 228 [itemserver_id] => 26443 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 77195 [country_item] => pl [description] => Centrala Carrefoura przyznaje, że ceni sobie współpracę z Lukoilem. Pytanie, czy perspektywa bojkotu rosyjskiej sieci nie da się we znaki również Francuzom. [path] => a4a/166/lukoil_carrefour.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 228 [itemserver_id] => 26443 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Carrefour [id] => 400 [type] => 1 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => 100000.00 [company_log] => 1 [short_description] => Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety [name_length] => 9 [link] => /franczyza/400/carrefour/ [investmentFormatted] => 100 000 zł [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 172053 [country_item] => pl [description] => [path] => edc/8cd/carrefour.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 219 [itemserver_id] => 41316 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 89115 [country_item] => pl [description] => [path] => 25d/787/carrefour-sklepy.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 239 [itemserver_id] => 35766 ) ) ) ) ) )

Czy Carrefour oberwie za Lukoil?

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Mariaż Carrefoura i Lukoil trwa już od ponad roku. W jego ramach kolejne stacje Lukoil upodabniać się będą do marketów spożywczych - sklepów otwartych 24 godziny na dobę, oferujących szeroki asortyment, w którym pojawiły się między innymi warzywa i owoce, nabiał oraz inne produkty świeże. Dostawcą asortymentu jest francuski Carrefour (który wcześniej próbował już podobnej kooperacji z BP). Do listopada ubiegłego roku pod wspólnym szyldem uruchomiono 22 stacje i jak dotąd liczba ta utrzymuje się na stałym poziomie.

- Wszystkie placówki czynne są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Sklepy funkcjonują na terenie kilku województw, a w samej Warszawie działa 6 placówek. Innowacyjny koncept cieszy się dużą popularnością wśród klientów – informuje biuro prasowe Carrefour. - Firma Carrefour Polska jest zadowolona ze współpracy z naszym partnerem Lukoil Polska.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Pytanie, czy nastrojów nie popsuje bojkot stacji Lukoil, do którego zaczęto w Polsce nawoływać po wybuchu kryzysu politycznego na Krymie. W ciągu pierwszych dwóch dni fanpage „Nie tankuje na LUKOILu” zdobył ponad 10 tys. polubień. Dziś na Facebook’u już go nie ma, a siła bojkotu nieco zelżała. Znaczna część jego propagatorów zdała sobie sprawę, że bojkot Lukoila oznacza w gruncie rzeczy bojkot polskich rafinerii. Bo to właśnie tam (rafinerie Lotosu i Orlenu) rosyjska sieć zaopatruje stacje na terenie Polski. Na dodatek blisko 100 proc. ropy naftowej płynącej z krajowych dystrybutorów i tak pochodzi z Rosji. Rezygnując z zakupów na Lukoilu pozbawimy jego centralę zarobku z prowizji. Nie da się ukryć, że rykoszetem oberwie też Carrefour…

(gum)

 

 

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €