Triceps.pl zmniejsza obwód

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Trend zmniejszania placówek handlowych, a tym samym wymogów inwestycyjnych, pojawia się w kolejnych branżach. Po gastronomii i sklepach spożywczych przyszedł czas na punkty z odżywkami dla sportowców i suplementami diety. Na „odchudzenie” swojego formatu zdecydował się twórca sieci Triceps.pl.
- Mniejszy format został powołany z myślą o potencjalnych inwestorach, którzy dysponują mniejszym zapleczem finansowym. Tradycyjny format Triceps.pl kontynuuje rozwój, obecnie jesteśmy na etapie otwarcia kolejnego sklepu we Wrocławiu oraz w Warszawie – tłumaczy Michał Wasilewski, założyciel sieci.

Do tej pory inwestycja w sklep z odżywkami pod szyldem Triceps.pl wymagała kwoty w wysokości przynajmniej 40 tys. zł w przypadku placówki o wielkości minimum 20 m2. Teraz własny biznes w tej sieci można będzie otworzyć w formie wyspy handlowej, kącika w fitness klubie lub sklepu małopowierzchniowego. Na rozruch wystarczeć ma już 20 tys. zł. Michał Wasilewski liczy, że obniżenie kwoty inwestycji przełoży się na szybszy wzrost sieci. - Przewiduję, że w nowym formacie otworzymy około 50 punktów w średnich i mniejszych miejscowościach.

Na razie działa ich znacznie mniej: 12 placówek zlokalizowanych w siedmiu województwach. Firma działa od 2002 roku, a od 2004 buduje stacjonarną sieć. Czy wprowadzenie formatu Express spełni oczekiwania franczyzodawcy? Historia uczy, że tego typu zabiegi nie zawsze kończą się powodzeniem. O ile bowiem w eksperymenty z formatami posłużyły sieciom Carrefour i Alior Bank (oba występują w module Express), o tyle już np. Sphinx z takiej koncepcji szybko się wycofał, bo nie podołał konkurencji ze strony małych lokali typu fast food. Specyfika handlu odżywkami i suplementami jest jednak zupełnia inna niż w branży gastronomicznej. Wyspy z odżywkami to w zasadzie żelazne punkty pasaży handlowych w wielu galeriach. Być może więc nowy format Tricepsa.pl okaże się strzałem w dziesiątkę.

Franczyzobiorcy Triceps.pl pracują na średniej marży rzędu 30 proc. Oznacza to, że z każdych 100 zł przychodu uzyskanego przez franczyzobiorcę ze sprzedaży odżywek i suplementów 30 zł zostanie w jego kieszeni. Franczyzodawca szacuje, że zwrot zainwestowanych w biznes środków (w przypadku obu formatów) powinien nastąpić po 12 miesiącach.

(gum)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €