Reporter Young ubierze poznanian

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Chociaż w Polsce obecnych jest kilkaset marek odzieżowych, to sieci oferujących ubrania dla dzieci nie jest wcale tak wiele. Konkurencja się jednak zaostrza, bo ofertę dla maluchów do swoich sklepów wprowadza coraz więcej „dorosłych” marek. W ubiegłym roku buty dla dzieci do swojej oferty wprowadziło Gino Rossi, rok wcześniej na taki krok zdecydowało się CCC. Dziecięce rozmiary mają też H&M, Zara, Reserved czy Reporter Young, którego można otworzyć we franczyzie.

Inwestycja w sklep Reporter Young to przede wszystkim koszty dostosowania lokalu do wymogów sieci, a więc właściwej aranżacji i wyposażenia wnętrza, na co trzeba przeznaczyć ok. 25 tys. zł. Zabezpieczenia związane z wdrożeniem systemu franczyzowego kosztują franczyzobiorcę 32 tys. zł. Sklepy mają od 55 do 70 m2 powierzchni. Najczęściej mieszczą się w galeriach handlowych działających w miejscowościach, gdzie liczba mieszkańców przekracza 100 tys. osób.

- W tym roku naszym priorytetem jest dalszy rozwój sieci sprzedaży, zarówno własnej, jak i franczyzowej – zapowiada Monika Andrychowicz, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Reporter Young. - Przewidujemy, że do końca roku otworzymy co najmniej 12 sklepów. Pierwsze otwarcia będą miały miejsce już w drugim kwartale tego roku, wówczas nasze sklepy pojawią się w Poznaniu, Wrocławiu i Kaliszu, a nieco później dołączy do nich sklep w Toruniu. Plan na rok 2015 to kolejne 20 sklepów.

W sklepach Reporter Young oferowane są ubrania dla dziewcząt i chłopców w wieku 7-13 lat. Marka jest obecna na rynku od 2006 roku, a jej sieć franczyzowa jest rozwijana od 2008 roku. Sieć sprzedaży liczy obecnie 84 sklepy, z których 62 prowadzą franczyzobiorcy. Oprócz tego ubrania Reporter Young są dostępne w 25 kornerach i 80 placówkach zagranicznych działających na terenie Rosji, Białorusi i Ukrainy.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €