Companeros jest S’poco

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jako pierwszy we franczyzie wystartował koncept S’poco Loco, który swoją ofertę przedstawił na ubiegłorocznych Targach Franczyzy. Jego właścicielem jest Tomasz Jakubiak, gospodarz telewizyjnych programów kulinarnych. - Wymyśliłem fast food, który przygotowuje się „slowfoodowo”, czyli od podstaw, z naturalnych składników i smacznie. Jakością nie ustępuje potrawom restauracyjnym, a kosztuje znacznie mniej, zakładając, że każdy klient ma w kieszeni 20 zł dziennie do wydania na konsumpcję – wyjaśnia Tomasz Jakubiak.

Jak na razie pod logo S’poco Loco działają dwa lokale – oba w Warszawie. W tym roku zadebiutowała z kolei marka Companeros. Ale Meksyk!, którą zarządza Grupa Gastromall. Grupa do tej pory we franczyzie rozwijała koncept restauracji serwujących jedzenie na wagę. Pod logo Olimp działa 18 punktów, w tym 7 franczyzowych. Do tej pory Grupa Gastromall uruchomiła dwa lokale Companeros. Pierwszy z nich działa w podziemnym pasażu dworca PKP w Krakowie, drugi natomiast ruszył w miniony weekend w Galerii Korona w Kielcach.

- Restauracja Companeros. Ale Meksyk! oferuje proste, sycące, pikantne dania z doskonałego mięsa, świeżej natki kolendry, fasoli pinto, pikantnej papryki jalapeno, kminu rzymskiego i soku ze świeżych limonek. Wszystkie przepisy inspirowane są oryginalnymi, meksykańskimi recepturami, tortille do tacos dostarcza Molino – jedyny w Polsce producent placków z czystego ciasta kukurydzianego – opisuje menu Izabela Domaradzka, koordynator ds. projektów w Grupie Gastromall. - Dla potencjalnych franczyzobiorców przygotowaliśmy kompleksowy podręcznik operacyjny zawierający wszystkie informacje potrzebne do prowadzenia działalności pod marką Companeros.

To nie jedyny przypadek, kiedy franczyzodawca oferuje w branży gastronomicznej więcej niż jeden koncept. Sfinks Polska prowadzi, poza restauracjami Sphinx, także lokale Wook i Chłopskie Jadło. Wychodząc poza gastronomię – grupa LPP posiada w swoim portfolio marki House, Cropp, Reserved, Mohito. Wynika z tego konkretna korzyść związana z pozyskiwaniem lokalizacji. Firmy mogą wynegocjować z jedną galerią handlową korzystniejsze warunki finansowe najmu dla wszystkich swoich marek. Większa liczba lokali po prostu przekłada się na większą powierzchnię najmu, a tym samym silniejszą pozycję negocjacyjną.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €