Multisoft tworzy sieć MAX & MAX

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak informuje Puls Biznesu spółka Multisoft z podwarszawskich Michałowic rozpoczęła drugi etap tworzenia sieci wielkopowierzchniowych marketów obuwniczych MAX & MAX – uruchamiania placówek na zasadzie franchisingu. Po stworzeniu ośmiu supermarketów firma uruchomiła trzy sklepy pierwszych licencjobiorców w Żarach, Toruniu i w połowie maja w Koninie. Ostatni otworzyła spółka Domar, która prowadzi już dwie placówki sieci obuwniczej Multisoftu – „U Szewczyka”.

- Mimo nie najlepszej sytuacji w handlu, sklepy obuwnicze maja duże obroty - twierdzi Marcin Operacz, prezes franchisobiorcy.

Do końca września na zasadzie franchisingu zostaną uruchomione cztery sklepy Max & Max. Pierwszy supermarket zostanie otwarty w Grudziądzu w Centrum handlowym Real, a kolejne w Koszalinie w CH Emka, w Gdańsku i w Galerii Łódzkiej.

Prowadzimy rozmowy na temat kilkunastu nowych lokalizacji w kraju. Jeszcze w tym roku może nastąpić otwarcie części z nich, m.in. dwóch w Warszawie - informuje Wojciech Dąbrowski, dyrektor do spraw rozwoju Multisoftu.

Spółka Multisoft powstała w 1998 roku. Jej właścicielem jest Mariusz Ostrowski. Do 1998 roku firma zajmowała się sprzedażą obuwia importowanego i krajowego. W 1999 roku uruchomiła sieć franchisingową sklepów „U Szewczyka”, a w 2001 roku sklepów wielkopowierzchniowych MAX & MAX. Otwarcie pierwszych sklepów sfinansowane zostało z kredytów bankowych. Koszt zakupu towaru do sklepu o powierzchni 500 m.kw. to około 1 mln zł.

Więcej: Adam Brzozowski, Puls Biznesu, 29-30 maja 2002
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €