Montrada idzie do lamusa

To efekt fuzji firmy zajmującej się obsługą płatności bezgotówkowych oraz wynajmem terminali. Partnerzy i klienci nie muszą martwić się o swoją przyszłość.
Pod koniec ubiegłego roku informowaliśmy o połączeniu firmy Montrada (obsługa terminali do kart płatniczych i transakcji bezgotówkowych) z holenderską spółką PaySquare. Fuzja dobiegła końca, a logo Montrada ostatecznie zniknęło z rynku pierwszego kwietnia tego roku. Sieć tworzona przez PaySquare Polska składa się obecnie z sześciu przedstawicielstw obsługujących klientów w różnych częściach Polski, zajmujących się sprzedażą w kanale bankowym oraz w kanale sprzedaży bezpośredniej. Do końca tego roku PaySquare chce mieć 10 partnerów, a za rok ich liczba ma się zbliżyć do 20.
- Start PaySquare w Polsce jest dla nas również punktem wyjścia do budowy nowej sieci partnerskiej. Na tym etapie najbardziej zależy nam na nawiązaniu współpracy z partnerami z woj. śląskiego, dolnośląskiego, mazowieckiego i wielkopolskiego. Oczywiście nie ograniczamy się tylko do tych województw i chętnie podejmiemy rozmowy z partnerami z innych części kraju – mówi Jarosław Archacki, dyrektor sprzedaży w firmie PaySquare.
Przyszli partnerzy firmy PaySquare powinni mieć doświadczenie w obsłudze klientów biznesowych, pożądana jest też znajomość branży usług finansowych.
- Zanim podejmiemy decyzję o podjęciu współpracy, analizujemy obszar na którym działa firma naszego potencjalnego partnera. W pierwszej kolejności sprawdzamy lokalne uwarunkowania pod względem rozwoju naszych usług, jak dużo firm jest zarejestrowanych na tym terenie oraz ile zapytań w zakresie płatności bezgotówkowych dotychczas otrzymaliśmy – tłumaczy Archacki.
Fuzja z PaySquare umożliwiła dotychczasowym partnerom montrady wprowadzenie do swojej oferty kolejnych usług, które pomogą im zdobyć nowych klientów.
- Przygotowana przez nas oferta umożliwia partnerom zaspokojenie potrzeb firm działających w wielu różnych branżach, co zdecydowanie poszerza ich możliwości sprzedażowe. Rozszerzyliśmy również wsparcie marketingowe zarówno na poziomie ogólnopolskim, jak i lokalnym. Przygotowaliśmy też dla naszych partnerów wiele nowoczesnych form promocji, np. platformę promocji e-commerce, personalizowane materiały promocyjne czy rozszerzone wsparcie BTL z zastosowaniem analizy geomarketingowej – wymienia Jarosław Archacki.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej