Alkohole? Nie przy szkole

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Ostatnio frontowe wejście do ursynowskiego sklepu monopolowego zostało zamknięte. Powód? Sklep ma koncesję na sprzedaż alkoholi i znajdował się zbyt blisko szkoły. Dobór lokalizacji sklepu monopolowego nie jest łatwy, z czego zdają sobie sprawę właściciele sieci sklepów całodobowych Aurora.

- Odpowiedni lokal musi spełnić szereg wymagań - mówi Małgorzata Hubrich, specjalistka ds. franczyzy w firmie Aurora - chodzi mi nie tylko o jego wielkość, lecz przede wszystkim lokalizację. Sklep powinien być usytuowany przy drogach często uczęszczanych zarówno przez pieszych, jak i samochody. W tym drugim przypadku należy pamiętać, aby w pobliżu dostępny był parking. Dobrym pomysłem jest także ulokowanie sklepu przy wjazdach na duże osiedla. Należy też pamiętać o zachowaniu wystarczającej odległości od  punktów chronionych, np. szkół i przedszkoli.

Całodobowe sklepy monopolowe Aurora istnieją od 2011 roku i są zlokalizowane wyłącznie w województwiach małopolskim i podkarpackim. W chwili obecnej sieć dysponuje sześcioma placówkami własnymi i dwoma franczyzowymi. Do końca roku ma się powiększyć o 4 sklepy, które będą otwierane w dwumiesięcznych odstępach czasu. Właściciele sieci wyszli naprzeciw trudnemu procesowi poszukiwań lokali. Franczyzobiorcom oferują przekazanie  własnych placówek,  także tych już działających z udokumentowanymi obrotami. Można także zaproponować własne lokale, jednak muszą one spełniać wyżej wymienione wymagania.

Aurora współpracuje na wyłączność z marką Everyday Cafe, dzięki czemu w ofercie ma również gorące przekąski. Na ulokowanie i magazynowanie asortymentu potrzebne jest przestronne zaplecze oraz magazyn o łącznej powierzchni min. 50 m2. W przypadku braku magazynu tworzy się z mebli ścianki wydzielające odpowiednią powierzchnię. Franczyzobiorca z początku ponosi koszt 20 tys. zł, który jest w pełni inwestowany w nową placówkę. Opłata bieżąca jest uzależniona od utargu sklepu.

W przypadku biznesu całodobowego konieczne jest zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom. Najlepszym rozwiązaniem jest tzw. "przeciw-napadówka", czyli pilot, za pośrednictwem którego wzywa się agencję ochrony. Instalacja takiego urządzenia to koszt od 200 do 400 zł, natomiast miesięczny abonament dla agencji ochrony kosztuje 20-40 zł. Sklepikarze, aby nie kusić złodziei, nie zostawiają na noc utargu w kasie. Dodatkowym zabezpieczeniem jest zamontowanie krat wewnątrz sklepu tak, żeby klient mógł wejść do środka i tam przez okienko w kracie zamówić i odebrać towar.

(amp)

 

 


 

 

 

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €