Różne rozmiary rajstop i sklepów
Marilyn oferuje partnerom trzy warianty współpracy. Sprawdź ile kosztuje najtańszy z nich.
Lansowanie sukienek oraz spódnic sprawia, że kobiety coraz częściej eksponują nogi i zależy im na ich eleganckiej i szykownej oprawie. Dlatego firmy z wyrobami pończoszniczymi poszerzają swoją ofertę wprowadzając do niej modele z różnych półek cenowych.
- Jako jedyna polska marka pończosznicza nawiązaliśmy współpracę z Patrizią Gucci, która zaprojektowała dla nas ekskluzywną linię rajstop i pończoch. Projektantka na nasze zaproszenie przyleciała do Polski i osobiście wzięła udział w promocji sygnowanej przez siebie kolekcji, a całą kampanię zwieńczył pokaz w Warszawie, na którym gościem specjalnym była Edyta Górniak – wspomina Anna Jaśkiewicz, menedżer ds. sprzedaży marki Marilyn.
Marka Marilyn powstała w 1992 roku w Łodzi. Sieć sprzedaży liczy 30 salonów firmowych i 17 sklepów franczyzowych. Najnowszy sklep został otwarty 9 kwietnia w centrum handlowym Ogrody w Elblągu. Wiosną ruszą kolejne sklepy, m.in. w Kaliszu, Toruniu oraz Poznaniu. Rozwój sieci sprzedaży to dla Marilyn tegoroczny priorytet.
Firma oferuje partnerom trzy warianty współpracy. Rajstopy Marilyn można sprzedawać na wyspie handlowej, która ma 6-10 m2, albo w dwóch rozmiarach sklepów – małym o powierzchni ok. 20 m2 i dużym, który ma 30-60 m2. Kwota inwestycji zależy od wielkości sklepów i zaczyna się od 15 tys. zł. Firma nie pobiera opłat wstępnych, franczyzobiorca nie musi też wnosić opłat za funkcjonowanie w sieci.
- Zapewniamy naszym franczyzobiorcom wsparcie architekta oraz projektanta. Dajemy też elastyczne warunki współpracy, które umożliwiają szybkie dostosowanie się do zapotrzebowania rynku. Jedną z nich jest możliwość wymiany bądź zwrotu 80 proc. kupionego towaru – wyjaśnia Anna Jaśkiewicz.
(mak)
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


