Czego Jaś się nie nauczy…

Akademia Speak4kids.eu chce wyróżnić się na rynku specjalnym programem dla dzieci.
"Czego Jaś się nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał" – to przysłowie szczególnie wzięli sobie do serca twórcy Akademii Speak4kids.eu. Uznali, że przyszłością szkół języka angielskiego jest orientacja na najmłodszego klienta. - To właśnie w wieku dziecięcym nasze możliwości przyswajania nowych języków są największe. Widzę to po swoich dzieciach, które dzięki nauce w oparciu o nasze metody już w szkole podstawowej potrafią się sprawnie komunikować w języku angielskim – mówi Wioletta Siwek, franczyzodawca Akademii.
Opracowana przez nią bezpośrednia metoda nauczania polega na przekazywaniu umiejętności posługiwania się obcym językiem w podobny sposób, jak poznaje się mowę ojczystą. Największy nacisk położony jest na konwersację, praktyczne użycie języka. Gramatyka jest na drugim miejscu.
Szkoła Speak4kids.eu działa od 14 lat, a od dwóch rozwija się przez franczyzę. W tym czasie udało jej się uruchomić 11 placówek własnych oraz 42 franczyzowe. Najwięcej placówek działa w Warszawie. Koncept doczekał się też licznej reprezentacji za granicą – oprócz Słowacji, Czech, Bułgarii czy Hiszpanii również w tak odległych zakątkach świata, jak Japonia i Brazylia. Jak zostać franczyzobiorcą Akademii? Dobra wiadomość jest taka, że nie potrzeba być dyplomowanym anglistą.
- Podejmujemy współpracę zarówno z osobami pracującymi jako nauczyciele i prowadzącymi własne szkoły językowe. Nie ma jednak przeciwwskazań, by franczyzobiorcą został przedsiębiorca bez znajomości języka, który zatrudni lektorów, a sam zajmie się zarządzaniem szkołą – tłumaczy Wioletta Siwek.
Przyznaje jednak, że wśród partnerów dominują przedsiębiorcy obecni wcześniej w branży, którzy postanowili wzbogacić swój program edukacyjny, kupując licencję Speak4kids.eu. Jej koszt to 990 zł, w ramach promocji, która potrwa do końca sierpnia 2014 roku. Oprócz tego partnerzy muszą zakupić materiały dla prowadzących. Pakiet dla jednego poziomu zaawansowania kosztuje 130 zł.
- Nie ma sztywnych wymagań co do lokalizacji, w jakich mogą odbywać się zajęcia. Pod tym względem obowiązuje duża elastyczność. Sala musi pomieścić do 10 dzieci, to są najliczniejsze grupy – mówi franczyzodawca.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej