Rower w leasingu

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Oprócz świeżo mielonej kawy w mobilnych kawiarniach Bike Café można także kupić gorącą czekoladę, chłodne napoje, a latem mrożoną kawę. Klienci na dwóch kółkach płacą za kawę o złotówkę mniej. Specjalnie zaprojektowana lada, w którą jest wyposażony rower umożliwia sprzedaż 10 różnych produktów, w tym wyrobów cukierniczych. Na razie siedem mobilnych kawiarni działa w Poznaniu oraz Warszawie. Priorytetem franczyzodawcy jest pozyskanie partnerów w Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu i Katowicach.

- Chcielibyśmy nawiązać współpracę z osobami, które zdecydują się na masterfranczyzę. W tym modelu współpracy partnerzy otrzymają wyłączność na całe miasto, które podzielą na strefy zasięgu między poszczególne jednostki. W przypadku mniejszych miejscowości biznes można traktować dorywczo – prowadząc go w weekendy, na przykład na targach, festiwalach i koncertach organizowanych pod chmurką – wyjaśnia Michał Łojewski, współwłaściciel Bike Café.

Koszt prowadzenia biznesu obejmuje miesięczną opłatę administracyjną za ochronę, ubezpieczenie i serwis (330 zł) oraz opłatę za tzw. pit-stop, czyli parking, gdzie kawiarnia będzie mogła przenocować. Całkowity koszt inwestycji w biznes wynosi ok. 55 tys. zł, jednak na początek wystarczy dysponować kwotą 15 tys. zł. To zasługa współpracy z bankiem Credit Agricole, dzięki której mobilną jednostkę można kupić w leasingu. Wtedy spłata rat rozłożona jest na cztery lata, gdzie pierwsza wpłata początkowa wynosi 10 proc. wartości roweru, czyli 4,4 tys. zł.
(dw)


 

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €