Jysk buduje sieć

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak informuje Puls Biznesu duńska sieć handlowa w w ciągu 3-4 lat zamierza zbudować sieć 100 sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz. Sieć posiada już w Polsce 20 sklepów. Zamierza zdynamizować ekspansję na terenie naszego kraju. - Chcielibyśmy otwierać 15-20 placówek rocznie – tak, aby w ciągu 3-4 lat firma posiadał 100 sklepów w Polsce. Koszt otwarcia jednej placówki średnio kształtuje się w granicach 0,5 mln zł. Za typowy dla nas sklep o powierzchni 800-1200 mkw. - mówi Katarzyna Bartosik, koordynator do spraw marketingu firmy Jysk na terenie Polski.

Firma matka nie ma wątpliwości, że nad Wisłą warto inwestować. Uważa polski rynek za bardzo atrakcyjny. Zamierza wchodzić do miast liczących co najmniej 90 tysięcy mieszkańców. Nowe obiekty sfinansuje właśnie firma matka. Nie określono ściśle terminu, od którego inwestycje powinny zacząć się zwracać.

Jysk będzie musiał stawić w Polsce czoła bardzo silnej konkurencji. W marcu tego roku swój pierwszy sklep z wyposażeniem wnętrz uruchomiła firma Decorador, finansowana przez fundusze inwestycyjne zarządzane przez Enterprise Investors(EI). EI deklarował, że do końca roku 2002 roku zainwestuje w firmę 3 mln USD (12 mln zł.). W ciągu pięciu lat ma powstać 20 sklepów tej sieci w największych polskich miastach. Łącznie EI chce wyłożyć na rozwój sieci 24- 28 mln zł.

Wszystkim graczom wchodzącym na rynek przyjdzie się też zmierzyć z IKEA. W ciągu trzech najbliższych lat Szwedzi planują otwarcie czterech kolejnych sklepów, w Łodzi, Szczecinie, Bydgoszczy i Gliwicach. Do 2005 roku sieć IKEA w kraju zwiększy się z 7 do 11 sklepów.

Więcej: Agnieszka Janas, Paweł Janas, Puls Biznesu, 29 maja 2002
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €