Piotr i Paweł realizuje plan

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W kwietniu właściciele konceptu Piotr i Paweł świętowali cztery otwarcia. - Supermarket w Niepołomicach stanowi nową inwestycję jednego z naszych obecnych franczyzobiorców. Punkt w Rudzie Śląskiej uruchomiliśmy z pomocą środków własnych, natomiast sklep w Warszawie przy ul. Wilanowskiej został otwarty przez franczyzobiorcę w istniejącym już wcześniej lokalu – wylicza Tomasz Jędrzejczak, zastępca dyrektora departamentu franchisingu w sieci Piotr i Paweł.

Placówka w Kędzierzynie-Koźlu powstała natomiast w lokalu, w którym wcześniej działał sklep pod marką Groszek. Jego właściciel postanowił zmienić franczyzodawcę. To po części wynik strategii, którą realizuje wielkopolska sieć. Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na transfer, mogą uczynić to bez ponoszenia kosztów rebrandingu – ponosi je centrala.

Do tej pory niektórzy franczyzodawcy otwierali nowe sklepy ze środków centrali, by ewentualnie później przekazać je w ręce franczyzobiorców. Nowy pomysł na rozwój oddaje większą inicjatywę zewnętrznym inwestorom. Połowa z 20 otwarć planowanych na 2014 rok dokona się dzięki środkom pochodzącym z kieszeni partnerów. Już teraz struktura własnościowa sieci zaczyna się wyrównywać. Spośród 104 sklepów działających w sieci Piotr i Paweł 59 stanowią punkty własne, a 45 – franczyzowe.

Wysokość inwestycji w supermarket w sieci Piotr i Paweł kalkulowana jest indywidualnie dla każdej lokalizacji. Wynika to m.in. z faktu, że powierzchnię sklepów tej marki charakteryzuje duża rozpiętość. W sieci działają punkty od 150 do 1,7 tys. m2. Np. nowootwarty sklep na warszawskim Mokotowie ma 441 m2 powierzchni sprzedażowej, a placówka w Niepołomicach – 750 m2.

(gum)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €