Krok w bok

Partnerzy Podologii.pl wybierają ten koncept, by poszerzyć dotychczasowy portfel usług.
- Większość osób nawiązujących relację biznesową z nami decyduje się na partnerski system współpracy. Działają pod swoją marką, a my wspieramy ich w zakresie diagnostyki komputerowej stóp. Zaopatrujemy ich również we wkładki indywidualne, a także produkty komplementarne, jak wkładki ortopedyczne seryjne, specjalistyczne kosmetyki do stóp, ortezy i odciążenia - mówi Marcelina Bitenc-Jasiejko, dyrektor ds. rozwoju sieci Podologia.pl.
Koncept ruszył w 2013 roku i jak dotąd zdołał przyciągnąć 46 partnerów. Większość z nich to niezależni ortopedzi, rehabilitanci i właściciele gabinetów kosmetycznych, którzy postanowili poszerzyć wachlarz usług o podologię. Dziedzina ta zajmuje się usługami medycznymi i profilaktyką w obrębie stóp i kończyn dolnych i jak przekonuje franczyzodawca, cieszy się coraz większym zainteresowaniem.
- Biznes podologiczny rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie, dlatego coraz więcej podmiotów powiązanych w jakikolwiek sposób z branżą medyczną i kosmetologiczną decyduje się na wzbogacenie swojej działalności o profesjonalną podologię. Świadczy też o tym rosnąca w ogromnym tempie liczba wydarzeń (konferencji, sympozjów, warsztatów) oraz publikacji w czasopismach branżowych, nawiązujących do tematyki podologicznej. Nie wspominając o pojawiających się komercyjnych portalach internetowych skierowanych na tematykę podologiczną, czy sklepów internetowych z asortymentem podologicznym – przekonuje Bitenc-Jasiejko.
Przystąpienie do sieci w systemie partnerskim wymaga inwestycji na poziomie 19 tys. zł. Kompleksowe centrum podologii to natomiast koszt sięgający 85 tys. zł. Na razie jeszcze nikt nie zdecydował się na pełną franczyzę, ale według franczyzodawców ma się to wkrótce zmienić.
- Aktualnie prowadzimy rozmowy z kilkoma potencjalnymi klientami zainteresowanymi franczyzą - są to osoby nie związane z branżą medyczną czy kosmetologiczną, które ze względu na brak kwalifikacji, są zdecydowane na zatrudnienie kadry z odpowiednimi kwalifikacjami – twierdzą franczyzodawcy.
(gum)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej